Gå till innehåll

Jonas Danielsson


aleone

Recommended Posts

Hur man får tag på honom vet jag inte, men att han investerar sina pokerpengar och har lagt av med pokern vet jag och ch att han bor i uppsala och pluggar ekonomi. Enda Jonas Danielsson i uppsala på eniro var den här http://personer.eniro.se/profil/jonas+danielsson/per_2632189?search_word=jonas%20danielsson&geo_area=uppsalahttp://personer.eniro.se/profil/jonas+danielsson/per_2632189?search_word=jonas%20danielsson&geo_area=uppsala men jag har lite svårt att tro att han skulle bo i stenhagen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju enkelt att ta reda på och det finns ingen vid universitet registrerad på det namnet så stämmer knappast.

 

Okej, då missminner jag mig. Men jag tror att han HAR pluggat på UU isf. :oops: Att han lagt av med pokern och investerar pengarna på olika håll håller jag dock fast vid.

 

Anledningen till att jag öht skriver i tråden är för att han har varit intresserad i ett företag min pappa är involverad i och de pratades vid en hel dag och pappa recapade lite samma kväll eftersom nebuchad gissade att om jag spelade poker så visste jag vem han var. Det här var i höstas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Okej, då missminner jag mig. Men jag tror att han HAR pluggat på UU isf. :oops: Att han lagt av med pokern och investerar pengarna på olika håll håller jag dock fast vid.

 

Anledningen till att jag öht skriver i tråden är för att han har varit intresserad i ett företag min pappa är involverad i och de pratades vid en hel dag och pappa recapade lite samma kväll eftersom nebuchad gissade att om jag spelade poker så visste jag vem han var. Det här var i höstas.

 

Han läste väl teknisk fysik här för många år sen, när han började med poker typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...