Gå till innehåll

Backligan - Ett spel som kallas poker


schteeket

Recommended Posts

Whaine, waine, wein? Vette fan, lyckas alltid stava fel på skiten. Egentligen bryr ja väl mig inte så mycket ändå men man vill ju inte stava fel, perfektionist som man är.

 

Jaha, då sitter man här och ska boka in tredje (eller fjärde..?) back månaden irad. Fy fan..... Övergången till PLO varade ca 3 veckor och 136 flipps senare sitter man här och gnäller. "Fan, inte vunnit en flip sen -07..", klassiskt.

 

Jaja, back på PLO men vi reparerar de genom att gå tillbaks till NLTH, the cadilac of poker osv. Visar sig att de inte blev så. Började med att backa rakt ut på ongames 3max bord. Helt seriöst, sjukt vilket värde de är där. Känns därför sjukt skumt att man ska har backat som en mogolid där.

 

Nu, sista dagen på månaden efter ca 1vecka med 6max mår man lika mycke piss som vanligt. Jagade nästan ikapp hålet från 3max innan ja jinxade mig själv "De går stabilt uppåt på 6max", hann jag säga innan ja torskade 11 inköp på 24h. Wow, sjukt sjukt kallt. Tack gode gud för RakeBack. Bara marginellt back tack vare de, eller? Inte vågat kolla i HEM ännu..

 

Ärligt talat så är den mänskliga hjärnan helt sjukt egentligen. Här om dagen satt ja och va 6 inköp i hålet och jagar ikapp till 2 back. När man sen loggar ut mår man skit bra. Precis som om att de vore en vinst..? Om man istället skulle plussa 3 inköp så känns de mer som en, ja vet inte vad, lättnad kanske?

 

Ska försöka sikta på att ha Längre pluss sessioner och kortare back sessioner framöver.

 

 

RÖTT ÄR GÖTT!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • Svars 161
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Precis bokat flyg och boende till Prag. Reeve har som bekant kvalat in till GSOP så vi drar väl ner allihop. Det känns ganska fränt att känna på livetouren lite, om nu GSOP kan räknas som de. Tror att EPT spelas ganska nära så de blir väl antagligen att man drar dit och kikar lite. Kan bli legendariskt!

 

Tanken är väl att lira lite live med samtidigt som man skall hinna med en och annan fylla. Kan ju inte direkt påstå att ja älskar live poker men värdet är väl antagligen betydligt bättre så man får väl försöka slänga in några nävar medans man är där. Går det åt helvete får det väl bli ett besök till den berömda suicide bridge. Men de får vi verkligen inte hoppas!

Va ju på Cosmolol för nästan exakt ett år sedan nu och värdet var ju beyond. Borde egentligen dra dit mer men får aldrig riktigt tummen ur.

 

Poker då? Jodå, visst har det spelats endel kort. Avslutade förra månaden riktigt starkt och kunde skriva in ett fint pluss till slut. November började skit bra, men efter att tappat ca 16kååååå på några dagar fick ja kämpa lite. Ligger typ BE nu.

HEM visar 33 000 spelade händer, otroligt bra! Tror att ja redan slagit mitt rekord i antal nävar. Får väl försöka jobba in några kronor nu innan advent. Fyller år nu i veckan med, det får man väl nästan klassa som löning. Så fruktansvärt är inte livet, trots allt!

 

Den 8e December kl 09.00 har ja Tenta i Affärsjuridik. Den 8e December kl 14.45 lyfter planet mot Prag. Det kan bli semitight, men det ska nog inte vara några probs. Reeve åker ner några dagar tidigare men ja tror han klara sig alldeles utmärkt några dagar själv.

 

Är några andra PFare nere så hör av er. Det är ju alltid kul att träffa folk. Vi är ett gäng ganska vanliga killar.

 

 

Edit: Om någon har några Tips på sevärdheter/saker man måste göra i Prag så vore de kul att höra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta promenaden genom stan, över bron och vidare till slottet.

Kanske låter tråkigt, men det är förbannat vackert där, och se till att vara fräsch i benen, för no kommer få gå upp för den sjukaste trappa jag sprungit på, den är lite lagom lång så där :)

 

Men en paus i mitten av trappen, öppna en kall och blicka ut över hela praha är riktigt nice. Dock synd på lite fel årstid.

 

Ligger ett shoppingcenter i slutet av gågatan åxå, tror t.o.m det är på väg till bron...det är iaf riktigt nice...stort och snyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta promenaden genom stan, över bron och vidare till slottet.

Kanske låter tråkigt, men det är förbannat vackert där, och se till att vara fräsch i benen, för no kommer få gå upp för den sjukaste trappa jag sprungit på, den är lite lagom lång så där :)

 

Men en paus i mitten av trappen, öppna en kall och blicka ut över hela praha är riktigt nice. Dock synd på lite fel årstid.

 

Ligger ett shoppingcenter i slutet av gågatan åxå, tror t.o.m det är på väg till bron...det är iaf riktigt nice...stort och snyggt.

 

Låter soft! Är de typ något aveny-liknande vi snackar då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en tidig bust ur SM efter ca 20 min på dag 2. Dag 1 va fantastiskt bra! Sprang bra och låg som bäst 3a med 250k inför sista timmen. Tappade lite sista nivån och parkerade på lite drygt 180k, dubbla average. Va så klart super nöjd eftersom ja inte skulle ha lirat main event öht.

 

Om dag 1 va fantastiskt var dag två katastrof. Jag Sprang piss och tror ja bustade ~270 eller nått.

 

Dagens första hand:

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2,000(BB) Replayer

SB ($59,656)

BB ($119,129)

UTG ($51,104)

UTG+1 ($46,895)

UTG+2 ($80,096)

MP1 ($39,762)

MP2 ($30,661)

Hero ($187,494)

CO ($34,696)

BTN ($108,983)

 

Dealt to Hero K:diamond: K:club:

 

fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $5,550, fold, BTN raises to $17,100, fold, fold, Hero raises to $30,000, BTN calls $12,900

 

FLOP ($65,000) 8:heart: J:heart: 9:spade:

 

Hero bets $37,550, BTN raises to $78,783 (AI), Hero calls $41,233

 

TURN ($222,566) 8:heart: J:heart: 9:spade: J:club:

 

RIVER ($222,566) 8:heart: J:heart: 9:spade: J:club: T:spade:

 

Hero shows K:diamond: K:club:

(Pre 81%, Flop 11.6%, Turn 9.1%)

 

BTN shows 8:diamond: 8:spade:

(Pre 19%, Flop 88.4%, Turn 90.9%)

 

BTN wins $222,566

 

Stelade någon gång osv tills denna handen utspelade. Upp på railsen med svansen mellan bena.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2,500(BB) Replayer

SB ($48,522)

BB ($271,158)

UTG ($56,954)

UTG+1 ($206,569)

UTG+2 ($67,946)

MP1 ($17,212)

MP2 ($30,761)

Hero ($82,561)

CO ($35,657)

BTN ($203,227)

 

Dealt to Hero T:heart: T:diamond:

 

fold, UTG+1 raises to $9,062, fold, fold, fold, Hero calls $9,062, fold, fold, fold, fold

 

FLOP ($24,374) 6:spade: J:club: 7:spade:

 

UTG+1 bets $18,280, Hero calls $18,280

 

TURN ($60,934) 6:spade: J:club: 7:spade: T:club:

 

UTG+1 bets $60,934, Hero calls $54,969 (AI)

 

RIVER ($170,872) 6:spade: J:club: 7:spade: T:club: Q:spade:

 

Hero shows T:heart: T:diamond:

(Pre 18%, Flop 10.0%, Turn 95.5%)

 

UTG+1 shows Q:diamond: Q:heart:

(Pre 82%, Flop 90.0%, Turn 4.5%)

 

UTG+1 wins $170,872

 

Ganska sjukt. Men lika gla för de är ja men gladast är nog.......

 

Fått lite mersmak för turneringar. Värdet är ju obv mycke bättre än CG, dock pallar ja inte sitta så länge som det tar att lira en turre. Får väl kanske satsa på söndags turrarna och boka in söndag som enbart grind. Visserligen är de ju så de ser ut nu ändå.

November månad är väldigt dåligt resultat mässigt annars. Ska försöka grinda ganska hårt nu sista dagarna och hoppas på lite flyt, endast marginellt pluss atm.

 

Det är lite drygt en vecka kvar till Prag nu, det ser vi såklart fram emot väldigt mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Eftersom att ja ligger sömnlös pga. regnet som piskar mot mitt fönster och vinden som viner ganska högt tänkte jag, i brist på annat, att ja slänger in nångon rad.

 

December månad börjar gå mot sitt slut och så även år 2011. Eftersom att nyår kommer att firas nere i Köpenhamn och ja har endel att fixa med framtills vi åker summerar ja här med året en liten snabbis.

2011 har för egendel har varit ganska svängigt. Första och sista kvartalet har vara bra resultatmässigt medans sommarhalvåret varit ganska dåligt. Har både hunnit med att flytta över till ongame, tagit en sväng om PLO-borden för att sedan återigen hamna på svs. Och jag måste säga att ja trivs bätte än någonsin atm.

 

Höjdpunkten på året var helt klart vår Prag resa som vi tog nu i början på december. En resa som va så fruktansvärt sjuk på alla möjliga sätt. Det blev dock en ganska snabb respass ur turneringen för våra två representanter men vad gör det när Prag erbjuder saftiga cashgames, alkohol och ett gäng strippklubbar.

Tror samtliga har fått mersmak av touren och vi kommer antagligen dra ut på fler event nu till våran. Snackas redan nu om EPT Deuville, den som lever får se.

 

Har gnetat på ganska bra det senaste, framför allt sedan skolan slutade och tror faktiskt att ja leder den interna volymligan. Det skall ja givetvis ha cred för! Hade några tunga dagar i mitten på månaden där ja tappade 13 BI snabbt som fan, men med lite rungood ordnade det upp sig denna gången också.

 

5a292011420018839.jpg

 

 

Vill avluta med att ägna några rader åt vår bortgångne PF-kollega. Kände inte personen i fråga över huvudtaget och har inte den blekaste om vad han nickade. Ändå har ja regelbundet kollat igenom trådarna här för att få veta mer. Det verkar hur som helst ha varit en fantstisk människa och en ruggigt bra pokerspelare. Det hela är fruktansvärt tragiskt.

 

Det blev aningen längre än va ja hade tänk och nu är ju klockan sjukt mycket. Önskar er alla ett Gott Nytt År!

 

Vi ses på touren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Eftersom att ja ligger sömnlös pga. regnet som piskar mot mitt fönster och vinden som viner ganska högt tänkte jag, i brist på annat, att ja slänger in nångon rad.

 

December månad börjar gå mot sitt slut och så även år 2011. Eftersom att nyår kommer att firas nere i Köpenhamn och ja har endel att fixa med framtills vi åker summerar ja här med året en liten snabbis.

2011 har för egendel har varit ganska svängigt. Första och sista kvartalet har vara bra resultatmässigt medans sommarhalvåret varit ganska dåligt. Har både hunnit med att flytta över till ongame, tagit en sväng om PLO-borden för att sedan återigen hamna på svs. Och jag måste säga att ja trivs bätte än någonsin atm.

 

Höjdpunkten på året var helt klart vår Prag resa som vi tog nu i början på december. En resa som va så fruktansvärt sjuk på alla möjliga sätt. Det blev dock en ganska snabb respass ur turneringen för våra två representanter men vad gör det när Prag erbjuder saftiga cashgames, alkohol och ett gäng strippklubbar.

Tror samtliga har fått mersmak av touren och vi kommer antagligen dra ut på fler event nu till våran. Snackas redan nu om EPT Deuville, den som lever får se.

 

Har gnetat på ganska bra det senaste, framför allt sedan skolan slutade och tror faktiskt att ja leder den interna volymligan. Det skall ja givetvis ha cred för! Hade några tunga dagar i mitten på månaden där ja tappade 13 BI snabbt som fan, men med lite rungood ordnade det upp sig denna gången också.

 

5a292011420018839.jpg

 

 

Vill avluta med att ägna några rader åt vår bortgångne PF-kollega. Kände inte personen i fråga över huvudtaget och har inte den blekaste om vad han nickade. Ändå har ja regelbundet kollat igenom trådarna här för att få veta mer. Det verkar hur som helst ha varit en fantstisk människa och en ruggigt bra pokerspelare. Det hela är fruktansvärt tragiskt.

 

Det blev aningen längre än va ja hade tänk och nu är ju klockan sjukt mycket. Önskar er alla ett Gott Nytt År!

 

Vi ses på touren!

 

Är bara att instämma, får passa på att ge ett officiellt grattis online med.

Detta året kommer bli fullt av resor, spel och alkohol, och det känns i luften att det kommer bli bästa året klassiskt 8-)

 

lets go EPT Deavuille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det var ett tag sedan man skrev här så antar att de är dax att gråta ut lite. Pokern går verkligen så helvetesjävlakuk dåligt som de kan göra. Ja kan verkligen inte vinna. Avslutade precis dagens andra backsession och även den innehöll mycket gott och blandat. 2 st topptvå vs set, fick blanka ett öppetstraightflushdrag och torskade AA vs 22 i 3bettat på KJ22x.

 

Just nu är det verkligen så sjukt kallt. Floppar inget alls, ingen action när ja väl har något och varje gång när jag skall försöka mig på nått move så springer ja in i toppen av folks ranger eller så springer brädan ut hur kallt som helst. Är så sjukt jävla fustrerad bara!!

 

Inte så kul att sitta och springa piss när man skall försöka göra ett bra resultat för att kunna övertyga päronen om att inte behöva jobba nått i sommar. Fy fan! Får panik bara ja tänker på de. Fortsätter de såhär så sitter ja gul och utan jobba i sommar. De är ju verkligen as kul!!!

 

Aja, antar att de inte finns så mycket mer att göra än att bara gneta på. Försöker att inte vara resultatorienterad men de är verkligen sjukt svårt. Mitt spel känns helt sargat och mitt huvud sönderknullat av alla setups och utdragningar. Kul å sitta här och må skit klart....

 

Mvh

Hatar pokerz och horsvs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett tag sedan man skrev här så antar att de är dax att gråta ut lite. Pokern går verkligen så helvetesjävlakuk dåligt som de kan göra. Ja kan verkligen inte vinna. Avslutade precis dagens andra backsession och även den innehöll mycket gott och blandat. 2 st topptvå vs set, fick blanka ett öppetstraightflushdrag och torskade AA vs 22 i 3bettat på KJ22x.

 

Just nu är det verkligen så sjukt kallt. Floppar inget alls, ingen action när ja väl har något och varje gång när jag skall försöka mig på nått move så springer ja in i toppen av folks ranger eller så springer brädan ut hur kallt som helst. Är så sjukt jävla fustrerad bara!!

 

Inte så kul att sitta och springa piss när man skall försöka göra ett bra resultat för att kunna övertyga päronen om att inte behöva jobba nått i sommar. Fy fan! Får panik bara ja tänker på de. Fortsätter de såhär så sitter ja gul och utan jobba i sommar. De är ju verkligen as kul!!!

 

Aja, antar att de inte finns så mycket mer att göra än att bara gneta på. Försöker att inte vara resultatorienterad men de är verkligen sjukt svårt. Mitt spel känns helt sargat och mitt huvud sönderknullat av alla setups och utdragningar. Kul å sitta här och må skit klart....

 

Mvh

Hatar pokerz och horsvs

 

Ta paus några dagar och hitta spelet igen imo. Lägg fokus på annat så kommer du tillbaka hungrig! Viktigt att även kanske se över ditt spel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta paus några dagar och hitta spelet igen imo. Lägg fokus på annat så kommer du tillbaka hungrig! Viktigt att även kanske se över ditt spel

 

Mm de låter gött men finns ju fan inget annat å göra än att grinda! Varje gång man sätter sig vid datorn åker klienten upp (låter som världens speltorsk). Hade ja inte varit IRL-gul hade ja köpt ett ps3 så man kunde fördriva tiden. Humm... Kom gärna med förslag. Kanske börja med typ bridge eller liknande.

 

Ska kolla igenom lite händer sen så hör ja av mig till dig reeve ikväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm de låter gött men finns ju fan inget annat å göra än att grinda! Varje gång man sätter sig vid datorn åker klienten upp (låter som världens speltorsk). Hade ja inte varit IRL-gul hade ja köpt ett ps3 så man kunde fördriva tiden. Humm... Kom gärna med förslag. Kanske börja med typ bridge eller liknande.

 

Ska kolla igenom lite händer sen så hör ja av mig till dig reeve ikväll

 

PS3 är värt, bridge inte lika kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, misären fortsätter alltså. Börjar närma mig 40k back för månaden. Kanske inte så sjukt mycker om man ser de inköpsmässigt (20inköp), men de är sjukt jobbigt psykologiskt. Får väl posta några av dagens händer kanske:

 

 

 

[converted_hand][hand_history]Boss, $5/$10 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

CO: $2,452.64 (245.3 bb)

BTN: $500.94 (50.1 bb)

Hero (SB): $1,913.01 (191.3 bb)

BB: $1,825.51 (182.6 bb)

MP: $2,149.28 (214.9 bb)

 

Preflop: Hero is SB with A:spade: A:club:

2 folds, BTN calls $10, Hero raises to $60, BB calls $50, BTN folds

 

Flop: ($130) 2:spade: 8:diamond: 3:club: (2 players)

Hero bets $100, BB calls $100

 

Turn: ($330) A:heart: (2 players)

Hero bets $260, BB raises to $550, Hero calls $290

 

River: ($1,430) J:heart: (2 players)

Hero checks, BB bets $1,115.51 and is all-in, Hero calls $1,115.51

 

Spoiler!
Results: $3,661.02 pot ($15.00 rake)

Final Board: 2:spade: 8:diamond: 3:club: A:heart: J:heart:

Hero mucked A:spade: A:club: and lost (-$1,825.51 net)

BB showed 4:heart: 5:heart: and won $3,646.02 ($1,820.51 net)

[/hand_history][/converted_hand]

 

[converted_hand][hand_history]Boss, $5/$10 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

CO: $2,452.64 (245.3 bb)

BTN: $500.94 (50.1 bb)

Hero (SB): $1,913.01 (191.3 bb)

BB: $1,825.51 (182.6 bb)

MP: $2,149.28 (214.9 bb)

 

Preflop: Hero is SB with A:spade: A:club:

2 folds, BTN calls $10, Hero raises to $60, BB calls $50, BTN folds

 

Flop: ($130) 2:spade: 8:diamond: 3:club: (2 players)

Hero bets $100, BB calls $100

 

Turn: ($330) A:heart: (2 players)

Hero bets $260, BB raises to $550, Hero calls $290

 

River: ($1,430) J:heart: (2 players)

Hero checks, BB bets $1,115.51 and is all-in, Hero calls $1,115.51

 

Spoiler!
Results: $3,661.02 pot ($15.00 rake)

Final Board: 2:spade: 8:diamond: 3:club: A:heart: J:heart:

Hero mucked A:spade: A:club: and lost (-$1,825.51 net)

BB showed 4:heart: 5:heart: and won $3,646.02 ($1,820.51 net)

[/hand_history][/converted_hand]

 

[converted_hand][hand_history]Boss, $5/$10 No Limit Hold'em Cash, 3 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

SB: $5,189.22 (518.9 bb)

Hero (BTN): $1,613.75 (161.4 bb)

CO: $1,444 (144.4 bb)

 

Preflop: Hero is BTN with Q:heart: A:spade:

CO posts BB OOP, CO raises to $28.75, SB calls $23.75, Hero raises to $125, CO raises to $1,122, SB folds, Hero raises to $1,613.75 and is all-in, CO calls $322 and is all-in

 

Flop: ($2,916.75) 6:heart: K:club: 7:diamond: (2 players, 2 are all-in)

Turn: ($2,916.75) 9:heart: (2 players, 2 are all-in)

River: ($2,916.75) 5:club: (2 players, 2 are all-in)

 

Spoiler!
Results: $2,916.75 pot ($15 rake)

Final Board: 6:heart: K:club: 7:diamond: 9:heart: 5:club:

Hero showed Q:heart: A:spade: and lost (-$1,444 net)

CO showed 8:club: 9:spade: and won $2,901.75 ($1,457.75 net)

[/hand_history][/converted_hand]

 

[converted_hand][hand_history]Boss, $5/$10 No Limit Hold'em Cash, 4 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

Hero (BB): $2,035 (203.5 bb)

CO: $1,925 (192.5 bb)

BTN: $1,341.11 (134.1 bb)

SB: $2,354.88 (235.5 bb)

 

Preflop: Hero is BB with A:diamond: Q:spade:

CO folds, BTN raises to $40, SB folds, Hero raises to $135, BTN calls $95

 

Flop: ($275) 7:diamond: A:spade: 9:spade: (2 players)

Hero bets $140, BTN raises to $280, Hero raises to $697.50, BTN raises to $1,115, Hero raises to $1,532.50, BTN calls $91.11 and is all-in

 

Turn: ($2,687.22) 9:diamond: (2 players, 1 is all-in)

River: ($2,687.22) 8:club: (2 players, 1 is all-in)

 

Spoiler!
Results: $2,687.22 pot ($15.00 rake)

Final Board: 7:diamond: A:spade: 9:spade: 9:diamond: 8:club:

Hero showed A:diamond: Q:spade: and lost (-$1,341.11 net)

BTN showed 9:club: 9:heart: and won $2,672.22 ($1,331.11 net)

[/hand_history][/converted_hand]

 

[converted_hand][hand_history]Boss, $5/$10 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

Hero (CO): $3,500.57 (350.1 bb)

BB: $2,370.48 (237 bb)

MP1: $1,943.10 (194.3 bb)

MP2: $882.70 (88.3 bb)

BTN: $493.50 (49.4 bb)

 

Preflop: Hero is CO with 4:club: 3:club:

MP1 folds, MP2 calls $10, BTN folds, Hero calls $5, BB raises to $40, MP2 calls $30, Hero calls $30

 

Flop: ($120) K:club: 8:club: 3:heart: (3 players)

Hero checks, BB bets $60, MP2 calls $60, Hero raises to $245, BB folds, MP2 calls $185

 

Turn: ($670) 4:diamond: (2 players)

Hero bets $299, MP2 raises to $597.70 and is all-in, Hero calls $298.70

 

River: ($1,865.40) 5:diamond: (2 players, 1 is all-in)

 

Spoiler!
Results: $1,865.40 pot ($15 rake)

Final Board: K:club: 8:club: 3:heart: 4:diamond: 5:diamond:

Hero mucked 4:club: 3:club: and lost (-$882.70 net)

MP2 showed 5:heart: K:spade: and won $1,850.40 ($967.70 net)

[/hand_history][/converted_hand]

 

Boss, $5/$10 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

 

SB: $3,826.30 (382.6 bb)

BB: $2,149.01 (214.9 bb)

Hero (MP): $1,950 (195 bb)

CO: $2,576.91 (257.7 bb)

BTN: $1,940.76 (194.1 bb)

 

Preflop: Hero is MP with Aspade4.gif Jdiamond4.gif

Hero raises to $35, 2 folds, SB calls $30, BB calls $25

 

Flop: ($105) Qheart4.gif 2club4.gif Adiamond4.gif (3 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $78.75, SB folds, BB calls $78.75

 

Turn: ($262.50) 4diamond4.gif (2 players)

BB checks, Hero bets $196.87, BB calls $196.87

 

River: ($656.24) 9heart4.gif (2 players)

BB checks, Hero bets $435, BB calls $435

 

Results: $1,526.24 pot ($15 rake)

Final Board: Qheart4.gif 2club4.gif Adiamond4.gif 4diamond4.gif 9heart4.gif

BB showed Aheart4.gif 4heart4.gif and won $1,511.24 ($765.62 net)

Hero showed Aspade4.gif Jdiamond4.gif and lost (-$745.62 net)

 

Edit: va ett jävla jobba med att convertera från HEM2 så palla inte mer. Men några händer blev de allt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...