Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag visste inte ens att den var borta. :)

HeyPoker slutade betala för ett tag sedan (och försökte vid ett tillfälle blåsa oss på pengar), så tydligen tog tråden bort av det skälet. Jag tänker ta tillbaka den (när jag hittat den) och lägga in den bland övriga sitetrådar i det ickesponsrade underforumet.

Edit: Delegerat till Valterego.

Postad
Jag visste inte ens att den var borta. :)

HeyPoker slutade betala för ett tag sedan (och försökte vid ett tillfälle blåsa oss på pengar), så tydligen tog tråden bort av det skälet. Jag tänker ta tillbaka den (när jag hittat den) och lägga in den bland övriga sitetrådar i det ickesponsrade underforumet.

Edit: Delegerat till Valterego.

Förvånar mig inte att Heypoker försökte blåsa er på pengar. Bedrägeri verkar vara deras trademark.

Postad

Ja, det företaget gick verkligen åt helvete efter att Johan slutade. :(

Edit: Blev informerad om att HeyPoker tydligen bytt ägare sedan händelsen jag nämnde ovan (vilket jag inte visste), och att tråden togs bort "av egen vilja pga all den dåliga stämningen som var", dvs inte samma info som jag fick i förmiddags. Önskar de nya ägarna lycka till med att tvätta bort företagets dåliga rykte och hoppas att de lyckas!