Agent Cooper Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Varför är Heypokers sajttråd borttagen? Citera
valterego Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Varför är Heypokers sajttråd borttagen? Bra fråga. Jag ska kolla upp det. Citera
devalanteriel Postad 21 Januari , 2011 Rapport Postad 21 Januari , 2011 Jag visste inte ens att den var borta. HeyPoker slutade betala för ett tag sedan (och försökte vid ett tillfälle blåsa oss på pengar), så tydligen tog tråden bort av det skälet. Jag tänker ta tillbaka den (när jag hittat den) och lägga in den bland övriga sitetrådar i det ickesponsrade underforumet. Edit: Delegerat till Valterego. Citera
valterego Postad 21 Januari , 2011 Rapport Postad 21 Januari , 2011 Done. Här hittar ni tråden. Citera
Agent Cooper Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2011 Jag visste inte ens att den var borta. HeyPoker slutade betala för ett tag sedan (och försökte vid ett tillfälle blåsa oss på pengar), så tydligen tog tråden bort av det skälet. Jag tänker ta tillbaka den (när jag hittat den) och lägga in den bland övriga sitetrådar i det ickesponsrade underforumet. Edit: Delegerat till Valterego. Förvånar mig inte att Heypoker försökte blåsa er på pengar. Bedrägeri verkar vara deras trademark. Citera
Agent Cooper Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2011 Done. Här hittar ni tråden. Tack! Citera
devalanteriel Postad 21 Januari , 2011 Rapport Postad 21 Januari , 2011 Ja, det företaget gick verkligen åt helvete efter att Johan slutade. Edit: Blev informerad om att HeyPoker tydligen bytt ägare sedan händelsen jag nämnde ovan (vilket jag inte visste), och att tråden togs bort "av egen vilja pga all den dåliga stämningen som var", dvs inte samma info som jag fick i förmiddags. Önskar de nya ägarna lycka till med att tvätta bort företagets dåliga rykte och hoppas att de lyckas! Citera
Agent Cooper Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2011 Enligt Heypokers egen websida är det fortfarande 360holding AB som är ägare. Inga stora ägarförändringar i moderbolaget 360holding AB har skett den senaste tiden enligt deras egen websida. Citera
Recommended Posts