MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Tror Hogge är sugen också Crappy. Har han snackat med dig? Btw, SweetCharlotte är felstavat... Citera
bjoelle Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 +1 Äsch, hon har ju varit med oss och spelat innan. I Alingsås på deras invigningsturnering för en jävla massa år sen mer bestämt. Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Det Fraalan menade är väl att hon är het? Citera
fraallan Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Det Fraalan menade är väl att hon är het? Nej nej, missuppfattning big time där mike! Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Nej nej, missuppfattning big time där mike! Ok, Bjoelle brås inte på henne alltså. I see. Citera
Crappy Postad 17 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2011 Då var vi 47, några avbokade, andra kom till precis som det ska vara Crappy AceOfClubs Miata Sandsater DP TF Basen Sotarn Illvillja Schultziie Fraallan Jens Lisa Borne Edman Tsigalko Bjoelle Bjoelles mor Gulsvart1904 Bloch Sr Jarne Svärsonen Sülla Sülla +1 Sülla +2 MikeTime SweetCharlotte M Gunnarsson O. Nilsson Jonathan Jammis Mario Martin E Shibby Pettri Jocke L Hellström MikeMike Pierre Pierre+1 Pierre+2 Robert Niklas Persson Henke Hasse Camilla Sigge Ryktet sa att det var fler forumiter intresserade, Hogge? Citera
Shredder Postad 17 Februari , 2011 Rapport Postad 17 Februari , 2011 Låter väldigt spännande. Hur går Texas FreezeOut till? Citera
bjoelle Postad 18 Februari , 2011 Rapport Postad 18 Februari , 2011 Tips på hotell? Grand hotel/scandic är väl de större, och därmed säkra korten. Vad de gäller de mindre hotellet kan säkert någon annan fylla i Citera
sulla Postad 23 Februari , 2011 Rapport Postad 23 Februari , 2011 Tips på hotell? http://www.vastsverige.com/sv/boras/Boende1/hotell/ Skulle reka Grand om man vill festa, är troligen dit de flesta som fyllt 25 beger sig då de vill svinga ett par bägare. Skulle reka Scandic om man vill slappa för de har en fin seminybyggd relax med bubbelpool. Skulle reka någon av de billigare vandringshemmen om man ändå kommer lira poker hela helgen och inte har tid att utnyttja nåt. Både grand, scandic, comfort jazz och best western ligger riktigt centralt och har gångavstånd till allt utom knalleland. Lages rekar jag inte då de ligger lite off samt att det är helt stendött efter 18. Passar trötta resesäljare som bara vill ligga på rummet och vila då de har fina hästensängar men typ inget mer. Citera
sulla Postad 23 Februari , 2011 Rapport Postad 23 Februari , 2011 Jag avbokar en av de jag prelanmält. Vi blir alltså bara två pers från min sida. Citera
Crappy Postad 28 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2011 Update: Några som saknar sig? Några fler som ska ha mat?Fler önskemål? NÄ Mike, det säljs inte öl. Crappy Mat Sängplats AceOfClubs Miata Mat Sängplats Sandsater Mat sover i Badkaret han är ifk'are i en Ife stad DP Mat Sängplats Basen Sotarn Mat Sängplats Illvillja Mat Sängplats Schultziie Mat Fraallan Mat Jens (Lisa) Borne Edman Bjoelle Mat Bjoelles mor Mat Sigge ”Bjoelle” Mat Gulsvart1904 Bloch Sr Jarne Svärsonen Sülla Sülla +1 MikeTime Mat Gästrummet SweetCharlotte Mat Gästrummet M Gunnarsson Jammis Mario Martin E Shibby Pettri Jocke L Hellström Hellström.1 Hellström.2 MikeMike Pierre Pierre+1 Pierre+2 Robert Niklas Persson Henke Hasse Camilla Sigge Förnärvarande 45 anmälda Citera
Crappy Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Då bokar jag femton platser på lämpligt ölhak. För de som tänkt äta, kan det vara lämpligt med samling här http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=1p7GiSbvr8c1lnFBk4BjgA%253d%253d&vad=K%f6ket&var=Bor%e5s Strax efter tolv. Avfärd till spellokalen sker 13:00- 13:15 De som ska sova över kan lämpligen ta med sovsäck och liggunderlag Det kommer finnas ett antal soffor och sängar att fördela, men det får göras någon form av deal ang det. Först ut osv? Citera
sandsater Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Då bokar jag femton platser på lämpligt ölhak.För de som tänkt äta, kan det vara lämpligt med samling här http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=1p7GiSbvr8c1lnFBk4BjgA%253d%253d&vad=K%f6ket&var=Bor%e5s Strax efter tolv. Avfärd till spellokalen sker 13:00- 13:15 De som ska sova över kan lämpligen ta med sovsäck och liggunderlag Det kommer finnas ett antal soffor och sängar att fördela, men det får göras någon form av deal ang det. Först ut osv? Vem får sova bredvid dig? Citera
Schultzan Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Då bokar jag femton platser på lämpligt ölhak.För de som tänkt äta, kan det vara lämpligt med samling här http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=1p7GiSbvr8c1lnFBk4BjgA%253d%253d&vad=K%f6ket&var=Bor%e5s Strax efter tolv. Avfärd till spellokalen sker 13:00- 13:15 De som ska sova över kan lämpligen ta med sovsäck och liggunderlag Det kommer finnas ett antal soffor och sängar att fördela, men det får göras någon form av deal ang det. Först ut osv? Aha, Vi ska käka lite innan också, låter najs! Citera
Crappy Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 SYN! Aha, Vi ska käka lite innan också, låter najs! Gör mig inte förvirrad här.... Hur många är ni? Citera
Schultziie Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Gör mig inte förvirrad här....Hur många är ni? Haha oops. Hade tydligen två konton av misstag. Jag är ett one man crew! Citera
Drunken_Penguin Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Nån mer som åker från/via Göteborg? Även om det är en kort-kort resa hade det varit kul med sällskap. Citera
sandsater Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Nån mer som åker från/via Göteborg? Även om det är en kort-kort resa hade det varit kul med sällskap. Antingen åker jag bil med Pelle, åker bil själv, eller åker bussen som är framme kl 12 Citera
sulla Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Problem har dykt upp för mig, kommer behöva tillbringa lördagen och söndagen i Norrköping med jobbrelaterade grejer. Missar tyvärr turren pga detta, det innebär också att min sidekick drar sig ur, ledsen att detta kommer i sista minuten men är tyvärr en grej jag inte kan avboka. Citera
Basen Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Även jag måste dessvärre dra mig ur. Crappy vet varför. Citera
Crappy Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2011 Några avhopp dessvärre:cry: Nu tror vi dock på en kraftig tillströmning av spelare när en av avhopparna kompenserar med ett addat paket. Mer info senare Citera
Crappy Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2011 Mathak fixat. Samling 12:00 här http://restaurangkoket.se/index.htm Fläskfile och dryck: 159 Sek. Äter gör alltså. Crappy, DP, Miata, Sandsater, Bjoelle, Bjoelles mor, Sigge, Frallan, Shutlizie, Illvilja, Sotarn., Vilka har jag missat här? Borne? Gulsvart? Jarne övriga klubbmedlemmar? Restaurangen vill ha besked. Citera
Recommended Posts