Drunken_Penguin Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 :h: För vår turre :h: Självklart får ni en säng, men ni är väl nyförälskade? Då räcker det väl med en 80cm? Mikes ego ska få plats också. Citera
Crappy Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 Hur ser intresset för gemensam lunch ut? Det finns ett bra lunchhak på 3 min gångavstånd från centralstationen som jag skulle kunna boka plats på. Frågan är, för hur många? Citera
miata91 Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Hur ser intresset för gemensam lunch ut? Det finns ett bra lunchhak på 3 min gångavstånd från centralstationen som jag skulle kunna boka plats på. Frågan är, för hur många? Count me in C... Citera
fraallan Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Hur ser intresset för gemensam lunch ut? Det finns ett bra lunchhak på 3 min gångavstånd från centralstationen som jag skulle kunna boka plats på. Frågan är, för hur många? Beror ju på vad detta Lunchhak heter =) Citera
Crappy Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 http://restaurangkoket.se/ Duger detta Frallan? Citera
fraallan Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 http://restaurangkoket.se/ Duger detta Frallan? Hade ju hoppats på svenskakrogen, men kan nog hänga på till det sunkhaket oxå Citera
bjoelle Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 http://restaurangkoket.se/ Duger detta Frallan? Det var ju för fan en hamburgerbar innan, nuff said. Citera
fraallan Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Det var ju för fan en hamburgerbar innan, nuff said. Längesen, grym mat nu. Citera
bjoelle Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Babbel!? Mitt emot, och är väl fan så mycket bättre?! Citera
fraallan Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Babbel!? Mitt emot, och är väl fan så mycket bättre?!absolut inte! Citera
Drunken_Penguin Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Behöver jag säga att jag vill ha mat? Citera
MikeTime Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Tycker det är lite oklar info. Säljs det eller säljs det inte öl? Citera
Crappy Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 Nu vet jag att alla andra förstått, det är bara min gode vän Mike som har det lite svårt. Nix ingen alkoholförsäljning överhuvudtaget (Visst är det kul när gamla skämt dras gång på gång på gång ) Citera
SweetCharlotte Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Har nu Mike bokat mig till den här turren utan min vetskap (att jag sen inte var sen att tacka ja behöver vi inte låtsas om för tillfället) så tar jag beslut att vi ska med och käka, vare sig där finns öl eller inte åt honom. NÅN j-a jämlikhet får det väl ändå lov att va i det här förhållandet! Citera
MikeTime Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Vågar inte göra annat än boka käk åt mig också. Vem fan kör om jag tar ett par bira förresten? Citera
Aceofclubs Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Fullast kör... mao Crappy.... Citera
bjoelle Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Finns öl rätt över gatan och bishops 100meter därifrån. Citera
MikeTime Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Finns öl rätt över gatan och bishops 100meter därifrån. Nu pratar inte jag om lunchstället. Citera
Crappy Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 Finns öl rätt över gatan och bishops 100meter därifrån. Bjoelle Bjoelle det är klart det finns öl på lunch stället. Citera
MikeTime Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Tycker det är lite oklar info. Säljs det eller säljs det inte öl? ...som sagt... Citera
Crappy Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 ...som sagt... Jaaaaaa du har rätt, sry det var mycket bristande information. Det kommer säljas öl, dock enbart alkoholfri sådan Citera
fraallan Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Vågar inte göra annat än boka käk åt mig också. Vem fan kör om jag tar ett par bira förresten? taxi? Limmo?svarttaxi? cykeltaxi? löser sig nog. Citera
Crappy Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2011 Anmälda Hittills är det 44st, det är också ett antal preliminära anmälningar som inte finns med här. Någon som saknar sig? Crappy AceOfClubs Miata Sandsater DP TF Basen Sotarn Illvillja Schultziie Fraallan Jens Lisa Borne Edman Tsigalko Bjoelle Bjoelles mor Gulsvart1904 Bloch Sr Jarne Svärsonen Sülla Sülla +1 Sülla +2 MikeTime SweetCharlott M Gunnarsson A Josefsson Bups Martin E Shibby Pettri Jocke L Hellström MikeMike Pierre Pierre+1 Pierre+2 Robert Niklas Persson Henke Hasse Camilla Citera
Recommended Posts