Jonasm80 Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 Hej! Jag har köpt ny mobil och hade tänkt spela lite poker på nätet. Men vilka sajter eller appar går att ladda ner för att spela poker om pengar online?? Citera
papiPope Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 Typ android telefoner och fulltilts rushpoker. Citera
Jonasm80 Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2011 Om man inte har en Android 2.2 verkar det inte som att det går att ladda ner Adobe flash player som behövs för att köra fulltill poker. Så finns det nåt annat program som är liknande det som man kan använda istället? Citera
fraallan Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 Hej! Jag har köpt ny mobil och hade tänkt spela lite poker på nätet. Men vilka sajter eller appar går att ladda ner för att spela poker om pengar online?? Tråkigt på jobbet? Citera
robbban3 Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Tråkigt på jobbet? +Ev att spela på håltimmar:) Citera
Jonasm80 Postad 18 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2011 Ja, Så är det någon som vet hur man gör om man vill spela poker på mobilen får man gärna skriva det:=) nån bra sajt borde väl ändå finnas. Citera
Bimpi Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Ett bökigt sätt man kan göra på är att ladda ner något VNC-program (tror jag det kallas) till mobilen och datorn och på så vis styra datorn du har hemma som pokerklienten är igång på. Jag testade med JumiMouse till iPhone förut och det funkade, inte direkt optimalt, men det funkade. Citera
Recommended Posts