Gå till innehåll

FLT - Trn, 19/6, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

Glöm förresten inte att ni som kom till finalbord vann varsin prenumeration på Poker Magazine. Skicka adress via PM till mig. Har ni redan en prenumeration får ni ge den till någon annan, eller sälja den. Det går tyvärr inte att förlänga prenumerationer ni tecknat tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjort:

EDIT: Den främsta orsaken att syn-checkraisa med händer som AA är naturligtvis att man får in fler bet mot händer som missar floppen.

 

Den köper jag, det andra med faktiskt.

 

Bartonio = DrBarry, som kutade in i dina AT, suitade tror jag det var, det kom ett rövigt A på sistagatan som sabbade mina KK. Kommer inte riktigt ihåg handen men du borde ha kunnat haft en hålstege som du hängde med på hela vägen, sen var jag stekt vid det finalbordet... ;) Skulle jag kunna få fram HH så skulle jag plocka fram den men jag är visst inte så vass på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bartonio = DrBarry, som kutade in i dina AT, suitade tror jag det var, det kom ett rövigt A på sistagatan som sabbade mina KK. Kommer inte riktigt ihåg handen men du borde ha kunnat haft en hålstege som du hängde med på hela vägen, sen var jag stekt vid det finalbordet... ;) Skulle jag kunna få fram HH så skulle jag plocka fram den men jag är visst inte så vass på det...

Vet inte om det var den här handen:

 

Den enda ATs handen jag kommer ihåg spontant som jag klonkade river på är när jag höjer ur sen position och blir trebetad preflopp. Det får mig att sakta ned rejält, så trots att jag floppar ett färgdrag synar jag bara flopp och turn. Rivern så kommer det ess, varvid du checkar och jag blixtbetar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den enda ATs handen jag kommer ihåg spontant som jag klonkade river på är när jag höjer ur sen position och blir trebetad preflopp. Det får mig att sakta ned rejält, så trots att jag floppar ett färgdrag synar jag bara flopp och turn. Rivern så kommer det ess, varvid du checkar och jag blixtbetar.

 

Stämmer. Kändes ganska idiotiskt att inte betta ut femtegatan då jag aldrig skulle lägga kungarna för ett sista bett med en såpass stor pott och inga marker kvar för mig, men det var så jävla solklart att jag var uppe mot ett Ax och så blev det en dumcheck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...