Lano Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 Jag tänkte prova att spela med en HUD men vilken ska man välja? Lirar nästan uteslutande SnG på Stars, endast en liten del cashgame. Pokertracker eller Holdem manager eller ngn annan? Kom gärna med synpunkter,fördelar och nackdelar. Citera
JesperPV Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 synpunkt: det finns en miljard trådar om detta redan både här och på andra forum. har du hört talas om google? Citera
petla Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 Både PT och HM är väl bra. Varför inte köra trial-perioden på båda och se vilken du gillar Citera
sulla Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 Jag har haft office, tracker och manager och måste säga att jag föredrar office. Snyggt typsnitt, enkel installation. Men som sagt, testa, alla går att pröva gratis. Men statsen o grafer mm kan du göra på alla tre så skillnaden är liten Citera
Lano Postad 11 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2011 Jag har haft office, tracker och manager och måste säga att jag föredrar office. Snyggt typsnitt, enkel installation. Men som sagt, testa, alla går att pröva gratis. Men statsen o grafer mm kan du göra på alla tre så skillnaden är liten Tack Sulla! Alltid trevligt att få sådana svar. JesperPVs svar kan man klara sig utan. Citera
JesperPV Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 dig kan man klara sig utan också Citera
Zraight Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Personligen föredrar jag Holdem Manager kombinerat med importerade händer ifrån PTR vilket är en stor fördel om man spelar på ett flertal klienter. Sen finns ju Pokeroffice med, tror dom har en testversion som fungerar kanon! Lycka till med ditt spelande! Citera
Kidder Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Jag har haft office, tracker och manager och måste säga att jag föredrar office. Snyggt typsnitt, enkel installation. Men som sagt, testa, alla går att pröva gratis. Men statsen o grafer mm kan du göra på alla tre så skillnaden är liten Håller med om att PO är snyggast och garanterat ger dig minst strul... Citera
ShitSux Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Jag gillar Holdem Manager. De har dessutom fler tillägg, Sitngo Wizard lär tex vara relevant för OP. Aktivt supportforum + jag har goda erfarenheter av deras kundtjänst då de hjälpte mig över teamviewer. Testa deras trial-versioner och välj det som känns bäst annars. Citera
Recommended Posts