Jinti91 Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Hhaahhahahahhaha!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Ska fåret med ut och käka imorgon runt 18-19? En rejäl stek och en flaska rött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 30 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2013 Fårfårfårfårfårfårfårfårfårfårfårfårfårfårfårrfårfår!!!!! Älskar bilden:-) :-) Klart jag skall med och äta, gl och få upp din ena reskamrat så tidigt8-) . Släng iväg ett sms bara så hakar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Maj , 2013 Rapport Share Postad 30 Maj , 2013 såja fåååååååååååååååååår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 2 November , 2013 Rapport Share Postad 2 November , 2013 inte ofta jag bumpar men.... bumpelibumpbump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2013 bumpelibumpbump Ett bumpelibumpbump är värd en månadsgraf. För på gåtland finns de fååååååår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 2 November , 2013 Rapport Share Postad 2 November , 2013 inte ofta jag bumpar men.... bumpelibumpbump ++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 2 November , 2013 Rapport Share Postad 2 November , 2013 vad behöver man göra för att få en riktig textvägg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 November , 2013 Rapport Share Postad 2 November , 2013 Hej Gotland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2013 Hej Björnen. Vad gör du sötis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 2 November , 2013 Rapport Share Postad 2 November , 2013 FÅÅÅÅÅR!! Det blev 100BI+ alltså?? wp kompis! Borde firas med att posta ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 November , 2013 Rapport Share Postad 2 November , 2013 Hej Björnen. Vad gör du sötis? Chillar lite, du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2013 Jag hejer på er björnen och hans vänner :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 November , 2013 Rapport Share Postad 2 November , 2013 Jag hejer på er björnen och hans vänner :h: Vi är bustade och hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2013 Allt skall bli bra igen björnen. Du matz och Bängt är alltid välkommen till grindstuga här :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2013 vad behöver man göra för att få en riktig textvägg då? Lovar att skriva något innan året är slut:h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 9 December , 2013 Rapport Share Postad 9 December , 2013 Lovar att skriva något innan året är slut:h: bÄÄÄÄÄÄÄÄuuuump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 9 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2013 :h: :h: :h: :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 29 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2013 Sitter och dricker grappa och äter lakritspulver och kan likaväl boka av året då jag inte tänker grinda mer. Satt och försökte skriva en långa jävla vägg, men tror jag har glömt bort hur man skriver. Kanske kommer. Klev på stejk i början av mars. Började rätt tungt och jag spelade värdelöst till en början, och ogillade starkt hela konceptet med att vara stejkad. Med löjlig 5bi stopploss spände jag mig konstant, klev över stoppbloss 1 gång ordentligt under våren och skämdes som en hund. Jag tiltade på min coach som jag ansåg som superdubernit, men som spela bättre än jag trots allt. Efter 3 månader fick jag bättre %, fler sidor och bättre stopploss deal. Klev laptop och började grinda seriöst med 2 skärmar. Insåg att jag skulle sluta barrla, Balansera mera och spela mera 5-6 max och focra upp volymen. Lirat har verkligen lossnat sen dess och bara haft 2 backmånader Tot. green shot' Numera trivs jag att vara stejkad, och min stejkare har visat sig vara en riktigt skön och rolig lirare och vi har ett väldigt bra samarbete. Isildroon skall joina som coach, har ännu bara haft ett pass, men hoppas på fler 2014. Har inte helt bestämt mig om jag skall fortsätta eller ej på stejken, skall försöka sno åt mig några fler några % och mer RB. Imorgon blir det Gåtland och fårklappning och massa Öl i ett par dagar. Sen dundra volym och Forcera variansen. Vegas till Sommaren och kötta som en gris. Massa kärlek:h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaLondon Postad 4 Januari , 2014 Rapport Share Postad 4 Januari , 2014 är du en sån plussare eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nakenchock Postad 16 Maj , 2014 Rapport Share Postad 16 Maj , 2014 hello? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 16 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2014 Hej:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 16 Maj , 2014 Rapport Share Postad 16 Maj , 2014 Hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 16 Maj , 2014 Rapport Share Postad 16 Maj , 2014 Heja Gotland! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 16 Maj , 2014 Rapport Share Postad 16 Maj , 2014 tjienna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts