Dahlberg Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Varför ska det vara så svårt att göra en produktion med lite klass...? Med kommentatorer som vet vad det handlar om, med kort som syns tydligt, med vettig klippning, med fokus på rätt saker? Det ska jag berätta för dig... Det är för att vi bor i Sverige... enbart därför.. Citera
Timmi Postad 20 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2005 Han mikael är rätt rolig att ha vid bordet i en turnering, han trashtalkar nästan värre än Tony G har haft han vid bordet i ett par turneringar på cosmopol i gbg Citera
Sifo Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Det som förvånade mig var att Ken var uppenbart tagen av hela situationen, och tyckte jag själv var en indikation på ett par riktigt dåliga spel av Ken Citera
Guts Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 De absolut fulaste korten jag någonsin sätt i TV. Gick inte att se när man satt i soffan. Håller med. Helt omöjligt att se vilka kort som de visade grafiskt. Var tvungen att titta på korten på bordet för att följa med. Titan TV får kicka praktikanten som gjort designen. //Guts Citera
Recommended Posts