boyssaninter Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Tjena. Har mest last har pa forumet men tankte nu borja skriva mer och starta en dagbok. Mitt mal ar att spela upp mina 66 USD pa full tilt till 300 innan januari ar slut. Sedan bara bygga pa och ga upp i niva. Lite mer langsiktigt ar malet att ha spelat ihop 10 000 USD innan 30 Juni. Kommer spela allt mojligt, cashgame, sit n gos, mtts osv. Det enda som ar sakert ar att jag kommer borja spela valdigt lagt pa nivaerna 0,02-0,04 cg 3,30 sng osv.. Ar just nu i Thailand (darfor jag skriver konstigt) och kommer borja lira den 8 nar jag kommer hem. Kommer troligtvis gora videos och lagga upp har sa att ni kan se hur jag spelar osv. Hoppas ni tycker det blir kul att lasa! Citera
07086515 Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Gl hoppas vi får se på video . Citera
boyssaninter Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2011 Är hemma nu och har lirat lite idag. Slutade med ett plus på 9 USD så jag ligger på 75 USD nu. Ska köpa en ny dator snart och först då kommer jag börja göra videos. Citera
Recommended Posts