Gå till innehåll

9/1 Comeon medlemsturnering med $1500 i potten


Partneransvarig

Recommended Posts

Söndagen den 9 Januari 2011 så går Comeon in med en medlemsturnering där dom har adderat $1500 till potten.

 

Information

 

Namn: Poker.se $1500 Added

Datum: 9 Januari 2011

Tid: 21:00 svensk tid

Inköp: $20+$2 / $10 rebuys i en timme

Lösenords rebus: förstabokstavenärkandraäratredjeärnfjärdeärifemteärn

Skrivesismåbokstäver

 

Viktigt: Var noga med att rensa cookies innan ni klickar på länken så att vi med säkerhet vet att ni blir taggade korrekt så att ni kan medverka i denna turnering. Använd även kod pokerse då du signar upp dig.

 

Har du inget konto på Comeon? Skapa då ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
jeg er medlem av flere forum-og BÅDE ip-sperre for norden OG passord på mail istedetfor webpage har løst mye der !

 

som mange har vært inne på -det var mange spillere i går som aldri skulle fått delta....

 

Mycket bra förslag, lösenord via mail skulle kanske lösa problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna gång fick jag upp rutan, tog addon, men fick besked att den inte gick att genomföra (utan förklaring). Addon-alternativet försvann, startade om klienten, addon-alternativet fanns, tog upp rutan, men fick besked att jag hade för lite cash (visade $8 fast jag hade $18). Gjorde turbo-MB-insättning, klickade upp addon igen, hade då ~$30 med insättningen på $12, lyckas göra addon i sista sekunden.

Jag har förvisso inte spelat särskilt mycket på Cake, men detta känns inte helt 100.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...