Partneransvarig Postad 22 December , 2010 Rapport Postad 22 December , 2010 Söndagen den 26 December är det dags för PartyPokers populära turnering med biljett till Monthly Million värd $640 samt resterande $360 går in som cash i potten. Information Namn: PSE $1000 added (ID #2106241) Tid: söndag den 26 december kl 21:00 CET Inköp: $9+$1 Adderat till potten: $360 i pengar och 1 biljett till Partys Monthly Million värd $640. Rebus: förstaärdandraäretredjeärlfjärdeärffemteärisjätteärn (Skrivlösenordetiföjdutanmellanslag) Skapar konto hos PartyPoker gör ni här om ni inte redan har ett. Citera
XeroxFin Postad 22 December , 2010 Rapport Postad 22 December , 2010 IP-spärr, manuell utbetalning av biljetten eller nåt fixat? Citera
Partneransvarig Postad 22 December , 2010 Författare Rapport Postad 22 December , 2010 IP-spärr, manuell utbetalning av biljetten eller nåt fixat? Skickat PM till dig XeroxFin Citera
XeroxFin Postad 22 December , 2010 Rapport Postad 22 December , 2010 Skickat PM till dig XeroxFin Inget PM här. Citera
Partneransvarig Postad 22 December , 2010 Författare Rapport Postad 22 December , 2010 Då provar vi igen då har skickat ett till Citera
demios Postad 25 December , 2010 Rapport Postad 25 December , 2010 Om man redan har en plats i Monthly Million i Januari går denna biljetten att använda i Februari eller senare? Citera
sharken Postad 26 December , 2010 Rapport Postad 26 December , 2010 Om man redan har en plats i Monthly Million i Januari går denna biljetten att använda i Februari eller senare? Så här står det i e-mailet jag fick när jag vann min biljett, så man får väl en ny till nästkommande månad: Vet du om att du kan fortsätta att vinna fler platser till turneringen Monthly Million ($1 Million Gtd)? Men du måste först spela din första plats Monthly Million ($1 Million Gtd) och sedan kommer ytterligare platser att återbetalas till ditt konto hos PartyAccount.com. Citera
Recommended Posts