Gå till innehåll

Good Old Games


devalanteriel

Recommended Posts

Någon mer som köper spel därifrån? Sitter här med en skärm kod och msn, en skärm blandade webläsare, och en skärm Settlers II. 8-)

 

Settlers och HOMM funkar skitbra när man ska träna valpen, de spelen sköter sig själva om man ignorerar dem ett par minuter och sen när hunden behöver pausa en minut är det bara att spela. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja de har många härliga spel där. Dock är ditt val lite felaktigt. Föregångaren till HOMM, Kings Bounty är ännu bättre. Dessutom släpptes en remake av det spelet härom året som är riktigt bra. Settlers är det tvåan som är bäst, men även där så har de gjort en re-make. Settlers 2 10th anniversary edition med liet småfixes som gör spelet riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kings Bounty originalet kan du hitta som abandonware ngnstans. Det är helt fantastiskt bra och nog ett av de spel jag varvat flest ggr, men det roligaste är ju att få en så maximal armé som möjligt. Hur kunde du inte gilla Settlers 10 AE? De hade ju tagit allt som var bra i originalet. Sen finns de ju vissa saker man tiltar på som de bångstyriga soldaterna osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kapar denna tråden eftersom jag inte fick svar i en annan för ett tag sedan. Du får helt enket ta bort inlägget om du inte vill ha det här.

 

Jag har för mig att det för en tid sedan (kanske 1 år+) fanns en tråd med massa tips om bra spel till xbox 360 och ps3. Hittar inte den när jag säker. Kan någon ge mig tips om var jag hittar den?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...