Siamaster Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Tja! Nu har jag testat 3 pokersidor; 888poker, svs och unibet. 888poker spelade jag med de $8 bonus som jag fick. Tyckte inte spelet där var jättetight men hursomhelst, förlorade de pengarna som jag fick gratis. SVS tyckte jag faktiskt var tight som fan, nästan alltid heads-up när floppen kom. Kändes som det fanns många spelare där som visste vad de sysslade med och så fanns det nybörjare som försökte lära sig spelet (som mig). Tyckte heller inte att det var jätteroligt att spela där. Unibet däremot, där fanns många maniacs som bara gick all in med alla händer för att vinna en pot på E0.5. Det fanns också spelare som synade med alla händer utan äns försöka bluffa, många loosa o passiva spelare. De här spelarna fanns specielt efter kl 9 . Fast där fanns många hajar som satt vid minst 5 bord var, man kunde räkna med att minst en av de fanns vid ett bord. Mina pengar gick förmodligen över till de tillslut . Jag kom upp väldigt bra när jag körde efter kl 9, men eftersom allt e nytt för mig och jag ville bara spela mer så förlorade jag allt mot de hajarna tillslut. Dessutom testade jag att multitabla där men det gick inte alls bra hehe. Tyckte f.ö att det var kul o spela där (speciellt efter 9 då ). Är det någon annan sida som ni kan föreslå så är det mycket uppskattat. Tänkte själv på pkr.com. Iaf, main topic: Tänkte vila lite från spelandet och läsa klart den boken som jag berättade om innan av Gary Carson och även signa upp mig på deucecracked.com. Är det någon som känner till huruvida hemsidan är värt att signa upp på för $29? Har även laddat ner "mathematics of poker" men förstod direkt, som någon redan hade pekat ut för mig, att det inte är det jag behöver som nybörjare. Tack Siavash Citera
heltok Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 DC är bra: http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=22975792&postcount=4 Citera
Burning Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Är inte aktiv på någon coachingsite atm men vilka coacher är värda att kika på? Spelteoretiskt that is. Citera
Drekari Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 Du har ju även Cardrunners som jag personligen tycker är bra då dom har många bra filmer! Citera
Siamaster Postad 29 November , 2010 Författare Rapport Postad 29 November , 2010 har testat dc nu i några dagar, kan fortfarande säga upp medlemskapet. Jag såg att cardrunners kostar $130 för en månad . Va e de som e så jävla speciellt där? dc har ju också många filmer. Jag får också rabatt på Hem när ja e medlem på dc. Citera
Fredron Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 har testat dc nu i några dagar, kan fortfarande säga upp medlemskapet. Jag såg att cardrunners kostar $130 för en månad . Va e de som e så jävla speciellt där? dc har ju också många filmer. Jag får också rabatt på Hem när ja e medlem på dc. Du få gratis CR membership om du lirar på Full tilt och drar in 5000 full tilt poäng per månad. Citera
Siamaster Postad 29 November , 2010 Författare Rapport Postad 29 November , 2010 låter ju enkelt Citera
Drekari Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 Vad får dig att tro att det kostar 130$ per månad? Vem fan betalar så mycket? Du måste ha läst fel eller något, nån jävla års betalning eller något. I vilket fall kostar det 30$ för 1 månad. Citera
sulla Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 Finns det nån som betalar för dc eller cr vids, de finns ju tusentals vids från dem ute på nätet for free. Citera
Siamaster Postad 29 November , 2010 Författare Rapport Postad 29 November , 2010 med $100 startavgift.. kan ha missuppfattat, men är rätt säker på att man inte kan betala $30 och surfa där 1 månad om det är första månaden. Citera
Siamaster Postad 29 November , 2010 Författare Rapport Postad 29 November , 2010 Finns det nån som betalar för dc eller cr vids, de finns ju tusentals vids från dem ute på nätet for free. joo jag hitta oxå några, men tänkte eftersom jag kan få Hem för $50 som annars kostar $80 ändå och medlemskapet kostar $29, så varför inte. Citera
Siamaster Postad 29 November , 2010 Författare Rapport Postad 29 November , 2010 .... vinner ju $1 på det trots allt Citera
Recommended Posts