Gå till innehåll

antes place - lite poker, lite fotboll, lite fiske


Anteee

Recommended Posts

Inte blivit mycket poker, lite av motivationen försvann när jag upptäckte att rake racet var för hela nätverket och att NL20 PLO spelarna satt och knullade racet upp och ner. Sjukt vilken mängd rake dom drog in på de 3 dagarna...

 

Har hur som helst dragit på mig en körtelfeber vilket gör att jag i princip ligger i fosterställning hela dagarna och bara försöker få det att gå över. Har gått ner drygt 4 kilo på en vecka och inte sovit mer än 2h i sträck under de senaste dagarna. Sjukskriven i en vecka nu så kan ju hoppas att jag blir poker frisk lite tidigare och får in ett par tusen händer.

Aja, peace out tills dess

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag inleddes det första rake racet, har som mål att få in 10k händer under de 3 dagarna som racet pågår. Iom att det är för 0.05/0.1 och 0.1/0.2 så räknar jag med att få grinda ganska hårt för att ha någon chans öht.

Har blivit totalt 8h idag där jag 9 tablat NL10 större delen av tiden. Totalt ca 6300 händer, alltså långt bättre än jag räknat med.

Grafen för dagen ser ut enligt följande:

graf0.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

edit: Tog en session till, dagen slutade på 11h och ca 8200 händer.

+100€ ganska exakt.

 

Snyggt res.. du verkar vara motiverad men posta gärna lite mer HH's! vilken sida var det du rakeracade på? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
×
×
  • Skapa nytt...