Mr_Tight Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Har upplevt att pokerforum.nu ofta är sjukt segt att ladda senaste veckorna. Något lokalt problem hos mig eller fler som upplever detsamma? Har inte problem med min uppkoppling för övrigt. Om inte specifikt för mig, är problemet tillfälligt eller kommer det fortsätta vara så här? (Gnäll-disclaimer: Tack för en bra sida/tjänst för övrigt ) Citera
devalanteriel Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Det finns fler trådar på samma ämne, alla är rätt nyliga. Problemen har diffat också: 1. Ett stort problem som sänkte siten en massa gånger dagligen. Har jag åtgärdat. 2. Hårdvarustrul hos leverantören. Ska vara fixat nu. 3. Vete fan, men förmodligen mer databasstrul. Jag kan inte göra mer än att beklaga. Citera
ShitSux Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Brukar vara extrasegt när jag är vaken, typ 00:00 - 06:00. Kommer inte åt sidan alls ibland. Citera
Mr_Tight Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Postad 22 November , 2010 Det finns fler trådar på samma ämne, alla är rätt nyliga. Problemen har diffat också: 1. Ett stort problem som sänkte siten en massa gånger dagligen. Har jag åtgärdat. 2. Hårdvarustrul hos leverantören. Ska vara fixat nu. 3. Vete fan, men förmodligen mer databasstrul. Jag kan inte göra mer än att beklaga. Ok, tack för svar, hade missat övriga trådar, sorry. Kommer de inte upp på "senaste 10 inläggen" i högerspalten? Citera
Anref Postad 23 November , 2010 Rapport Postad 23 November , 2010 Brukar vara extrasegt när jag är vaken, typ 00:00 - 06:00. Kommer inte åt sidan alls ibland. 03.00 brukar det ALDRIG funka Citera
devalanteriel Postad 23 November , 2010 Rapport Postad 23 November , 2010 Det är bra att veta, faktiskt. Edit: För oss, alltså. Citera
Recommended Posts