Gå till innehåll

25/11 William Hill - $500 adderat


Partneransvarig

Recommended Posts

Torsdagen har en turnering från William Hill med sig där dom har adderat $500 i cash till potten.

 

Namn: PF500

Datum: 25.11.10

Tid (GMT): 19.00 (lobby time) 20.00 Svensk tid

Inköp: $2 + $0.20

Adderat: $500

Min antal spelare: 20

 

Denna turnering är låst och bara de medlemmar som har skapat sina konton genom våra länkar kan spela.

 

För er som inte har ett konto på William Hill kan skapa ett här!

 

Glöm inte att använda bonuskod PSE600 för att ta del av den exklusiva insättningsbonusen.

 

Gå även gärna in i William Hill:s egen forumgrupp här på forumet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte många anmälda, kanske fler än jag som inte kan logga in trots att jag följde alla steg från poker.se. Registrering, deposit funkade bra, men sen går det inte logga in. Support chatten kan inget göra. Fick ett nytt lösenord och kan logga in på hem saiten men inte clienten. Bra sätt att ragga kunder :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte många anmälda, kanske fler än jag som inte kan logga in trots att jag följde alla steg från poker.se. Registrering, deposit funkade bra, men sen går det inte logga in. Support chatten kan inget göra. Fick ett nytt lösenord och kan logga in på hem saiten men inte clienten. Bra sätt att ragga kunder :cry: :cry: :cry:

 

Det låter ju underligt för det är ju samma usernamn till pokerclienten som för saiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...