Namlleh Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Ja, det är svårt att spela marginella händer OOP i 3betade potter. Här är dessutom färgdraget ute. Jag bet-foldar nog normalt floppen och check-foldar turn. Jag gör det enkelt för mig. Check-call, som jag antar att du mfl förespråkar, innebär att fi får en ganska bra uppfattning om vår handstyrka och kan bluffa bort oss med luft eller ta bra betalt med en kung eller checka bakom med färgdrag. Jag vill inte göra det svårt för mig. Detta löser du genom att balansera in starkare händer i checksynrangen också. Citera
Emokid Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Ja, det är svårt att spela marginella händer OOP i 3betade potter. Här är dessutom färgdraget ute. Jag bet-foldar nog normalt floppen och check-foldar turn. Jag gör det enkelt för mig. Check-call, som jag antar att du mfl förespråkar, innebär att fi får en ganska bra uppfattning om vår handstyrka och kan bluffa bort oss med luft eller ta bra betalt med en kung eller checka bakom med färgdrag. Jag vill inte göra det svårt för mig. Där har du inte många rätt du, fick det till 0 exakt! Citera
Recommended Posts