Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hej, det står "Beklagar, men denna kampanjkod är ogiltig" när jag försöker använda koden. Jag hade redan ett konto med användarnamnet JL91

Dessvärre kan inte du spela denna turnering i och med att du reggat ditt konto via en annan partners. För att få tillgång till turneringen måste du reggat ditt konto via Poker.se länken.

Hälsn

EuroPoker.com

• Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Hej, jag skulle vilja delta i denna turnering men vet inte om jag öppnade mitt konto via poker.se , mitt username är iaf KrippaWest

Hej Krippa,

Ditt konto är korrekt reggat så bara se till att gör en insättning på minst $20 och använd bonuskoden PSE1200 så får du en biljett till turneringen. Lycka till!

Hälsn

EuroPoker.com

Postad
Hej Krippa,

Ditt konto är korrekt reggat så bara se till att gör en insättning på minst $20 och använd bonuskoden PSE1200 så får du en biljett till turneringen. Lycka till!

Hälsn

EuroPoker.com

Kanon! Tack för snabbt svar

Postad
Den skriver stadigvæk : The promo code is only valid for a higher amount, når jeg prøver at lave deposit med PSE1200 som bonuskode :(

Ved du hvad problemet skyldes?

Nu kunne jeg pludselig godt :-D

Ser frem til iaften, GL til folket..

Minsta insättning är $20 så det var säkert därför du fick första felmeddelandet. Lycka till ikväll.

Hälsn

EuroPoker.com

Postad
man måste vara svensk, utan detta är för poker.se medlemmar.

jag satte precis in pengar via Visakort och det gick bra med promokoden, fick dock nämda fel, när jag försökte sätta in pengar via moneybookers.com

Jeg er poker.se medlem og er regget til iaften, så den er ikke restricted til svenskere.

Held til alle... :roll:

Postad
Jeg er poker.se medlem og er regget til iaften, så den er ikke restricted til svenskere.

Held til alle... :roll:

Ongame nätverk, right?

Stämmer

Kan representanten kolla om mitt nick blajarn kan reggas till turren?

Hur många spelare är reggade just nu i turren?

Jardemyr, den är endast restricted till Poker.se medlemmar men spelare från alla länder kan delta (förutom US, Turkiet och Frankrike)

Drekari, yes det är Ongame Network - alot of fish :-)

GodofPoker, just nu är det 20 spelare men antalet stiger eftersom. Blajarn är reggad till turneringen.

Lycka till ALLA!

Hälsn

EuroPoker.com

Postad
Mit nick er saltlakrids - jeg kunne ikke anvende koden, men vil gerne spille.

Skal jeg sætte uden brug af kode ??

Dessvärre har du signat upp ditt konto via en annan partner. I och med att denna turnering är endast för Poker.se medlemmar kan du tyvärr inte spela den.

Hälsn

EuroPoker.com

Postad
Hej,

Jeg har lavet $20 deposit og brugt koden PSE1200.

Kan jeg få en ticket.

nick er DK32x

Biljetten har med automatik blivit adderad till ditt konto. Använd biljetten när du registrera dig till turneringen. Lycka till!

Hälsn

EuroPoker.com