Gå till innehåll

7/11 $1000 added medlemsturnering med Betfair


Partneransvarig

Recommended Posts

Söndagar har vi exklusiva medlemsturneringar och denna söndag är det Betfair som kör en $1000 added turnering.

 

Namn: PSE $1000 ADDED

Datum: Söndag den 7 November

Tid: 21:00 CET

Inköp: $10+$1

Lösenords rebus: dettadjursimmarivattnetochärävenenbenämningavennybörjareipoker

Adderat värde: $1000 cash

 

Turneringen är lands specifik så bara spelare från Norge, Danmark, Finland och sverige kan spela denna turnering.

 

Har du inget Betfair konto? Då skapar du ett här!

 

Minsta antal spelare är satt till 9

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har glömt mitt anv namn olösenord. Enda sättet att fåp tillbaka är att de ringer mig. Trevligt att jag är döv då. Tack och hejdå

 

Fast du kan väl ändå inte klandra Betfair för att du glömt kontouppgifterna, eller att dom inte har rutiner som passar alla olika handikapp?

 

Denna turre ska för övrigt klonkas! Kommer mycket lägligt med solsemester i morrn. Skadar aldrig med lite extra semesterkassa.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast du kan väl ändå inte klandra Betfair för att du glömt kontouppgifterna, eller att dom inte har rutiner som passar alla olika handikapp?

 

Denna turre ska för övrigt klonkas! Kommer mycket lägligt med solsemester i morrn. Skadar aldrig med lite extra semesterkassa.

 

/#LOUDmouth#

 

Driver du med mig? Så du menar att kontot är nu bortglömt för gott bara för att jag är döv & glömt kontouppifterna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Driver du med mig? Så du menar att kontot är nu bortglömt för gott bara för att jag är döv & glömt kontouppifterna?

 

Fast riktigt så var det väl ändå inte jag skrev. Jag är helt övertygad att uppkommen situation går att lösa. Dom borde rimligen kunna skicka ett brev t.ex.

 

Så nej, jag driver inte med dig.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis #LOUDmouth#, själv trodde jag att jag hade glömt lösenordet så när jag försökte resetta det fick jag upp att jag skulle ringa men bara samtalet skulle kostat ett par hundra säkert så jag sket i det.

 

Jävligt lätt för dig att bara säga det där. Fy fan.
Vad är problemet, kan knappast vara första gången du misslyckas p ga din dåliga hörsel eller har du missat alla andra gånger?

 

Du som är döv borde ju inte ha svårt att hitta någon medlidande människa i vårat avlånga land som kan ringa åt dig. Det finns ett överflöd av "empatiska människor" som behöver något att göra. Ber om ursäkt ifall du nyligen blivit döv.en

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...