PokerOmpa Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 Tja! Enda seriösa klubben i Uppsala söker dealers! Vill/Kan du eller någon du känner får ni mer än gärna kontakta mig på bbuppsala@gmail.com Mvh Ompa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 Riktigt snyggt att posta när du postade. Måste få massa svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 Riktigt snyggt att posta när du postade. Måste få massa svar. What? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 What? Stoppar man in där i när så tror jag att man får ut de han ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 What? Stoppar man in där i när så tror jag att man får ut de han ville. 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts