Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har kontakt med några stycken här på forumet och vill komma igång med ett homegame i Jönköping.

Jag har en schysst lägenhet med stil i centrala stan = perfekt.

Min tanke är att köra NLH Cashgame varannan gång och NLH-turre varannan - med CG efter turren.

CG max 5/10kr - turre 200kr.

Speltid ~18.00 - 23.00

Vi lägger 50kr/person varje kväll till utrustning så länge det behövs. Behövs det inga prylar så lägger vi 0kr.

Så ser mina idéer ut - men finns det bättre idéer så använder vi väl dom i stället.

Givetvis ingen under 18 år - och absolut inga "slödder/stök"-tendenser.

Tycker du att det låter intressant så skicka ett PM med en mailadress - så hör jag av mig.

Postad

Ni som anmält intresse OCH lämnat mailadress har nu fått en fylligare information.

Nu börjar anmälningarna droppa in. Det verkar på intresset som att vi kanske blir fullt första kvällen. Så rappa på med att skicka era mailadresser nu.

Postad
Är nog intresserad fast tycker 200 är lite...

Så ser mina idéer ut - men finns det bättre idéer så använder vi väl dom i stället.

Tror inte det viktiga är vilken nivå vi börjar på - utan att vi får igång ett homegame SOM JAG SAKNAT SEN SÅÅÅÅÅ länge.

Men jag vill hellre att vi är 10 som kör 200kr - än 4 som kör 500 t.ex.

Skicka din mailadress muppville så får du mer info

Postad
du mejlar tillbaka om man blivit antagen som en av de 10 som får komma och spela och umgås?

spontant så vill han väll ha en smidigare kanal med info till alla som dessutom läses mer frekvent än här..

• 2 weeks later...
Postad

Vi spelade första gången igår kväll.:-)

Nästa spel blir på torsdag 18:e november.:-D

Då tänkte vi köra CG mellan 18 & 20 - därefter en turre som slutar ~23.00.:mrgreen:

Vi har lediga platser kvar - så skicka ett PM.

Till er som skrivit att insatsen är för hög eller låg:

Alla vi som spelade igår var överens om att vi är beredda att spela BÅDE högre eller lägre - det viktigaste är inte insatsen utan att ha ett gäng att spela live med.

Postad

Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma. Alla sova i enslig gård, djupt under midnattstimma. Månen vandrar sin tysta ban, snön lyser vit på fur och gran, snön lyser vit på taken. Endast GRINDERN är vaken.

• 3 weeks later...
Postad

På torsdag är det dags igen - alla som anmält mailadress har fått mail.

Vi har inte helt fullt så det är inte för sent att hänga på

Messa mig nu!!

Slaskhinken är fylld med snacks