boobies Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Jag har kontakt med några stycken här på forumet och vill komma igång med ett homegame i Jönköping. Jag har en schysst lägenhet med stil i centrala stan = perfekt. Min tanke är att köra NLH Cashgame varannan gång och NLH-turre varannan - med CG efter turren. CG max 5/10kr - turre 200kr. Speltid ~18.00 - 23.00 Vi lägger 50kr/person varje kväll till utrustning så länge det behövs. Behövs det inga prylar så lägger vi 0kr. Så ser mina idéer ut - men finns det bättre idéer så använder vi väl dom i stället. Givetvis ingen under 18 år - och absolut inga "slödder/stök"-tendenser. Tycker du att det låter intressant så skicka ett PM med en mailadress - så hör jag av mig. Citera
boobies Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Det här verkar lovande. Det verkar som att vi ska kunna köra första gången torsdag den 11:e november - eller i vart fall torsdag den 18:e. Hör av dig du också!! Citera
fredzefish Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Jag är gärna på!! kan nog enkelt fixa någon/några polare om det behövs folk då och då =) Citera
boobies Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Ni som anmält intresse OCH lämnat mailadress har nu fått en fylligare information. Nu börjar anmälningarna droppa in. Det verkar på intresset som att vi kanske blir fullt första kvällen. Så rappa på med att skicka era mailadresser nu. Citera
muppville Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Är nog intresserad fast tycker 200 är lite... Citera
Slaskhink Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Är nog intresserad fast tycker 200 är lite... är det fler som vill spela högre så går det nog att ordna Citera
boobies Postad 1 November , 2010 Författare Rapport Postad 1 November , 2010 Är nog intresserad fast tycker 200 är lite... Så ser mina idéer ut - men finns det bättre idéer så använder vi väl dom i stället. Tror inte det viktiga är vilken nivå vi börjar på - utan att vi får igång ett homegame SOM JAG SAKNAT SEN SÅÅÅÅÅ länge. Men jag vill hellre att vi är 10 som kör 200kr - än 4 som kör 500 t.ex. Skicka din mailadress muppville så får du mer info Citera
popquee Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 du mejlar tillbaka om man blivit antagen som en av de 10 som får komma och spela och umgås? spontant så vill han väll ha en smidigare kanal med info till alla som dessutom läses mer frekvent än här.. Citera
boobies Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Postad 12 November , 2010 Vi spelade första gången igår kväll. Nästa spel blir på torsdag 18:e november. Då tänkte vi köra CG mellan 18 & 20 - därefter en turre som slutar ~23.00. Vi har lediga platser kvar - så skicka ett PM. Till er som skrivit att insatsen är för hög eller låg: Alla vi som spelade igår var överens om att vi är beredda att spela BÅDE högre eller lägre - det viktigaste är inte insatsen utan att ha ett gäng att spela live med. Citera
bentus Postad 14 November , 2010 Rapport Postad 14 November , 2010 Det var väldigt trevligt i torsdags hoppas bara att vi blir några fler på Torsdag. Jag kommer definitivt nu på torsdag ska bli väldigt trevligt. Citera
boobies Postad 15 November , 2010 Författare Rapport Postad 15 November , 2010 feratu - du har mail Citera
bentus Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 Finns några till platser öppna till på torsdag ta kontakt med Boobies så är de bara komma sedan. Citera
Slaskhink Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 jag har fixat en spelare till. han deltar nog bara i sng:n men det är alltid nåt:) Citera
boobies Postad 19 November , 2010 Författare Rapport Postad 19 November , 2010 Det var mina stålar som hamnade i Slaskhinken 3outad, 8outad, fisksynad WP Slasken - tar dig på torsdag Citera
Slaskhink Postad 20 November , 2010 Rapport Postad 20 November , 2010 ingen kan stå emot min rungood:) skulle jag köpa med snacks till nästa gång eller drömde jag det? Citera
Slaskhink Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma. Alla sova i enslig gård, djupt under midnattstimma. Månen vandrar sin tysta ban, snön lyser vit på fur och gran, snön lyser vit på taken. Endast GRINDERN är vaken. Citera
boobies Postad 6 December , 2010 Författare Rapport Postad 6 December , 2010 På torsdag är det dags igen - alla som anmält mailadress har fått mail. Vi har inte helt fullt så det är inte för sent att hänga på Messa mig nu!! Slaskhinken är fylld med snacks Citera
bentus Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Jo häng med nu så hoppas vi att de blir fullt hur på Torsdag. Citera
Slaskhink Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Får man ha luva och solglasögon? Citera
bentus Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Får man ha luva och solglasögon? Klart du får men det är jäkligt töntigt. Citera
Slaskhink Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Klart du får men det är jäkligt töntigt. Burka/ Niqab blir det, är trött på att ge dig en massa tells, tex när jag fnittrar som en liten brud är det obv att jag har nöten Citera
Recommended Posts