Gå till innehåll

Sportsbetting vs Poker, vem vinner mest?


--Q--

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Håller själv på med betting så ska bli kul att följa dina spel. :)

 

Är dina NBA-lir ryggningar? Skulle vara intressant att höra dina tankar om Boston-Miami annars där jag såg att du har lirat Heat. Leanade själv Boston, och eventuellt under. Har annars Rockets +7.5, så där är vi i alla fall överens.

 

BOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul dagbok. Kommer följas, och om jag nån gång lyckas plussa på pokern så kanske jag kommer rygga några spel. Btw, finns det nån kanal som visar NBA i Sverige?

GL till er båda!

 

C+ har börjat göra det, 5-7 matcher per vecka sägs det,

 

Portland-Phoenix inatt o Philly - Miami imorgon.

 

Annars brukar ju League Passet vara överlägset för du kan se alla matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Session 2: 305E + över 4187händer - 4 timmar

 

Nämde lite tidigare i DB att jag konstant försöker sätta press på Fi och 3beta dom mycket, för att få dom ur sin "comfort zone" och göra moves dom inte annars brukar göra. Lägger ut en hand mot en reg som obv hade tröttnat på detta.

 

http://weaktight.com/2842001

 

poker ska vara lätt :)

 

Ska lägga upp lite fler händer imorn där jag ska gå igenom mina tankar i händerna. (har inte tid atm) Ska tyvärr upp 07.30 imorn och åka till Ikea med min tjej. Så om jag har tur kanske man är hemma efter 18.00! Några här inne har säkert också tjejer som får storhetsvansinne så fort det handlar om att shoppa!? Och min går specielt igång när det handlar om inredning till lägenheten :mrgreen:

 

Summering av dagen: 445e + över 6800händer - 7timmar

 

ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade kanske tänkt mig att vara hemma från ikea runt 18.00, kom hem nu! Att jag trodde att det inte skulle ta mer än 6-7timmar känns nu bara som ett hån mot min tidsuppfattning :shock: Får se om jag har får in några timmar grind ikväll.. Känner att jag är väldigt seg i huvet atm :/ Måste dock få in mer timmar om jag ska nå upp till OKT målet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan förstår jag inte alls vad du menar med "Är bookiesarna så kassa?", det är ju inte så att det bara finns 5 spelvärda odds bland de tusentals spel som finns på marknaden varje dag?? Spelar med enbart egna spela är 15 spel per dag alldeles för mycket men som sagt så är mina spela nästan enbart spela från andra dvs "ryggspel" och då tycker jag att så länge man ser värde i spelen är det bara att köra. Vissa dagar kan det bli 3 spel och vissa 30..

 

 

Kom gärna med hiss och diss på mina åsikter..:)

 

Får man fråga vart du brukar hämta dina ryggspel ifrån? Öppna forum (punterslounge etc..) eller är det från mer stängda forum?

 

Härligt med Villa vinst, följde hela matchen via Live-rapporteringen @ NLT (är utflyttad så jag kan tyvärr inte se så många macher live längre..) Slipper vi skador och locktoner från Ryssland (Johan A) så kan det gå riktigt långt. Dock så känns Ladbrokes 3.75(?)med Villa som SM-vinnare inte som något spelbart odds direkt, men jag har gärna fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...