Gå till innehåll

24/10 $1000 adderad PartyPoker medlemsturnering


Partneransvarig

Recommended Posts

Söndagen den 24 Oktober har en trevlig turnering med sig från PartyPoker där dom har adderat en Monthly Million biljett värd $640 samt att det lagts $360 cash i prispoolen.

 

Turnerings information

Namn: POKER SE

Datum: 24 Oktober

Tid: 21:00 (15:00 EDT i klienten)

Inköp: $10+$1

Lösenords rebus: motsvarighetentillpcärmac,vilketbolagtillverkardessa?

(fem bokstäver, skrives med små bokstäver)

 

Det är även sen registrering till nivå 2 (dvs 30 min)

 

För er som inte har ett konto hos PartyPoker kan skapa ett här!

 

Jag ser gärna att ni kommer med kommentarer på turneringarna vi kör så jag kan göra de bästa möjliga turneringarna till er. OBS håll er till respektive tråd för dom olika bolagens turneringar.

 

Lycka till och må poker gudarna vara på er sida :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag att det gärna får vara lite plattare utdelningsstruktur. Särskilt när det är få deltagare blir det väldigt stora hopp mellan bubblan och pris. Första prisplats kan vara $200+ vilket är ett väldigt stort hopp från bubblan imao.

 

Sen har vi ju självklarheter som att dom turneringar som är spärrade till att ha öppnat kontot här suger för dom som inte får vara med. Personligen tycker jag att det är mycket bättre att turrarna är lösenordsskyddade än att dom är spärrade för alla andra än dem som har öppnat konto vi a poker.se även i de fall där jag FÅR vara med. OM inte av andra orsaker så för att det alltid strular för någon som är berättigad att vara med.

 

Annars tycker jag att det är ett väldigt trevligt komplement till söndagsgrinden att ha upp en forumturre. Bra jobbat med dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag att det gärna får vara lite plattare utdelningsstruktur. Särskilt när det är få deltagare blir det väldigt stora hopp mellan bubblan och pris. Första prisplats kan vara $200+ vilket är ett väldigt stort hopp från bubblan imao.

 

Sen har vi ju självklarheter som att dom turneringar som är spärrade till att ha öppnat kontot här suger för dom som inte får vara med. Personligen tycker jag att det är mycket bättre att turrarna är lösenordsskyddade än att dom är spärrade för alla andra än dem som har öppnat konto vi a poker.se även i de fall där jag FÅR vara med. OM inte av andra orsaker så för att det alltid strular för någon som är berättigad att vara med.

 

Annars tycker jag att det är ett väldigt trevligt komplement till söndagsgrinden att ha upp en forumturre. Bra jobbat med dessa.

 

Men denna är ju inte låst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men denna är ju inte låst?

 

Du har rätt Glue900, den här är öppet med lösenord.

 

Som jag förstod det ville partneransvarige ha kommentarer kring forumturneringarna och jag försökte svara. Mitt svar gällde forumturneringar i allmänhet, inte denna specifikt.

 

Till denna turnering är jag reggad och klar trots att jag hatar partys turneringsstruktur generellt.

 

Lycka till alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...