hoffa88 Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 Minns att det fanns/finns? En tråd om detta.. Men tänkte helt enkelt återuppliva denna tråd. Tänkte främst inrikta mig på spelare från nl50-100.. Vilka anser ni vara dom bästa spelarna på diversa nivåer. Börjar lite lätt med några som kanske inte är direkt så bra, men spelar endel. nl50: gustenk, nit (vinnande?) 20pluss, lite spew helt ok (vinnande?) lolzao2121, rolig aggro! gillar lvl wars (vinnande?) Fortsätt skriva! öppnar bara upp för fortsatt skrivande Citera
svint0 Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 iktwnr (tror han nickar så) är rätt duktig rulehen är väl jobbig stundtals. sen finns det ju massa nits som säkert plussar, men som typ endast raisar Cbets med set (och ändå lär jag mig aldrig att sluta betala av dem). Citera
Starfitter Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 musen ingår nog i kategorin nits som vinner, ilovesteam sprang bäst på hela nätverket ett tag och postman(någon siffra) är översjuk på allt.. humm nog allt jag kmr ihåg Citera
okocha Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 musen ingår nog i kategorin nits som vinner det ryktas om att han spelar för att vinna Citera
hankie123 Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 gusten suger och är jättebra på att folda imo Citera
padrinosftw Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Är hu inkluderat? Bästa regen jag mött där är nog Busty_Babe. Men alla byter ju nicks hela tiden så knappt kul att bry sig ens :V Citera
Recommended Posts