Gå till innehåll

NL50 - från Break-Even till Haj?


Frotis39

Recommended Posts

Hej.

 

Har nu spelat poker i ca 7-8 månader. Under denna tid har jag tagit mig från NL10 till NL50. Men mina planer är att kunna livnära mig på pokern och då måste jag iallafall ta mig upp till NL200 enligt mig själv. För att detta ska vara möjligt så skulle jag behöva lite hjälp. Kan grunderna och är på god väg att bli en mer avancerad pokerspelare. Men när man inte har några närmare vänner att få hjälp av eller någon som kan ge mig en spark i rätt riktning så blir det svårare. Läser mycket och kollar mycket på videos men ändå är jag bara en break-even spelare på NL50 just nu. Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig? Snacka lite på msn och ge mig lite olika riktmärken vad det gäller stats och annat viktigt?

 

Är väldigt tacksam för svar.

 

Skriv här eller PM:a mig om du vill dela med dig av dina kunskaper.

 

//Dennis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Har nu spelat poker i ca 7-8 månader. Under denna tid har jag tagit mig från NL10 till NL50. Men mina planer är att kunna livnära mig på pokern och då måste jag iallafall ta mig upp till NL200 enligt mig själv. För att detta ska vara möjligt så skulle jag behöva lite hjälp. Kan grunderna och är på god väg att bli en mer avancerad pokerspelare. Men när man inte har några närmare vänner att få hjälp av eller någon som kan ge mig en spark i rätt riktning så blir det svårare. Läser mycket och kollar mycket på videos men ändå är jag bara en break-even spelare på NL50 just nu. Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig? Snacka lite på msn och ge mig lite olika riktmärken vad det gäller stats och annat viktigt?

 

Är väldigt tacksam för svar.

 

Skriv här eller PM:a mig om du vill dela med dig av dina kunskaper.

 

//Dennis

 

 

Du kan ju hyra coach, vilket kostar mycket men är nog väldigt bra. Läs pokerböcker, finns väldigt många bra, läs på internet, kolla på pokersidor, tex deuces cracked osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju hyra coach, vilket kostar mycket men är nog väldigt bra. Läs pokerböcker, finns väldigt många bra, läs på internet, kolla på pokersidor, tex deuces cracked osv.

 

Om jag hade haft pengarna till det så hade jag gärna gjort det, jag tror att en tränare hade varit väldigt bra för min utveckling. Men jag har helt enkelt inte råd. Jag har läst pokerböcker, kollat filmer, läst i forum. Det känns som att jag har potential, men att jag behöver en hjälpande hand. Det är svårt när jag inte har några pokerkompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan hjälpa dig i utbyte att du donerar 10% av din vinst i 2 månader till valfri fond (Barncancerfonden etc. )

 

Accepterar du detta erbjudande så hör av dig :)

 

Eftersom jag inte förstår hur jag ska skicka pm till dig då jag är en nybörjare på att hänga i forum så skulle jag uppskatta om du kan skicka ett mail till Frotis39@hotmail.com så kan vi prata om det. Jag är väldigt intresserad iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...