PokerPlogg Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Postad 14 Oktober , 2010 Jag har atm 1 dator med 2 skärmar. Jag ska skaffa en till dator. Jag kommer använda den till att spela med och endast det. Jag undrar om man kan (om hur i så fall) kan koppla samman båda mina skärmar till båda mina skärmar. Dvs, när jag spelar kör jag på dator-b med skärmarna. När jag slutar så vill jag använda dator-a med samma skärmar utan att skruva på av skärmarna mellan datorerna. Hoppas ni fattar vad jag menar. Citera
urmy Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Postad 14 Oktober , 2010 Bra skärmar har flera utgångar så sen ser du bara till att matcha ingångarna på grafikkortet så du kan koppla säg dvi+vga på ena kortet och vga+dvi på det andra. Se till bara att båda utgångarna stödjer samma upplösning, vga klrar t.ex. inte av 2560x1600 som är på 30". Citera
hubbahubba Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 http://www.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=501571 Kan detta vara vad du söker? Citera
Recommended Posts