busen Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 Här kan ni skriva hur det går för er i Expekt.com "Online-SM". Alltså inte huruvida de bör få ha SM osv, det behandlas här. Just nu finns det satelliter till månadsfinalerna på Onsdag i veckan (15/6) och nästa Onsdag (22/6). Månadsfinalen är på Onsdag efter det (29/6). Lycka till! * RP - QoS * Citera
Hyler Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 Spelade i den allra första satelliten 10/6. 791 deltog, 158 går vidare till månadsfinal. En av fem går vidare, verkar mycket men jag klagar inte. Tjugosjunde plats, fast spelet bröt väl ihop när det var ITM. Lite lustigt att språkfiltret PokerMGR ideligen hoppar in och tjatar om att "all konversation ska vara på engelska" i SM-kval, känns weird att chatta på engelska online med dudes från Gislaved, Linköping, Umeå och Hallstahammar. Mer info: Finalen är 21/11, garanterad vinstpott $500000, vinnaren får $125000, men det kan bli mer beroende på hur många som deltar. Börjar med 1500 i chips, samma blindsstruktur som övriga vanliga flerbordsturneringar på Expekt. Citera
busen Postad 15 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2005 Jahapp då var man redan ute ur satelliten idag. All-in preflop med AA mot QQ. Frid o fröjd tills en Q kommer på floppen. Nåväl, nya tag nästa tillfälle! Citera
DallasTower Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Åkte som 159 när jag var shortstack och försökte sno blindsen. Måste ju undra hurfan expekt kan vara så pantade att de skickar ut ett reklammail om att SM-saten börjar 20:00 kl 20:30.... Citera
Pedi Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Åkte som 159 när jag var shortstack och försökte sno blindsen. Måste ju undra hurfan expekt kan vara så pantade att de skickar ut ett reklammail om att SM-saten börjar 20:00 kl 20:30.... Expekt är alltid Expekt......... Citera
Waggho Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 känns weird att chatta på engelska online med dudes från Gislaved, Linköping, Umeå och Hallstahammar. Jag hoppas verkligen att den här svengelskan är högst medveten och menad som ett skämt! Citera
Hyler Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 känns weird att chatta på engelska online Jag hoppas verkligen att den här svengelskan är högst medveten och menad som ett skämt! Givetvis. Relaxa, mannen. Citera
Recommended Posts