Gå till innehåll

Allt om era resultat i Expekts Poker-SM!

Recommended Posts

Postad

Här kan ni skriva hur det går för er i Expekt.com "Online-SM".

Alltså inte huruvida de bör få ha SM osv, det behandlas här.

Just nu finns det satelliter till månadsfinalerna på Onsdag i veckan (15/6) och nästa Onsdag (22/6). Månadsfinalen är på Onsdag efter det (29/6).

Lycka till!

* RP - QoS *

Postad

Spelade i den allra första satelliten 10/6.

791 deltog, 158 går vidare till månadsfinal. En av fem går vidare, verkar mycket men jag klagar inte.

Tjugosjunde plats, fast spelet bröt väl ihop när det var ITM.

Lite lustigt att språkfiltret PokerMGR ideligen hoppar in och tjatar om att "all konversation ska vara på engelska" i SM-kval, känns weird att chatta på engelska online med dudes från Gislaved, Linköping, Umeå och Hallstahammar.

Mer info: Finalen är 21/11, garanterad vinstpott $500000, vinnaren får $125000, men det kan bli mer beroende på hur många som deltar.

Börjar med 1500 i chips, samma blindsstruktur som övriga vanliga flerbordsturneringar på Expekt.

Postad
Åkte som 159 när jag var shortstack och försökte sno blindsen. Måste ju undra hurfan expekt kan vara så pantade att de skickar ut ett reklammail om att SM-saten börjar 20:00 kl 20:30....

Expekt är alltid Expekt.........

Postad
känns weird att chatta på engelska online med dudes från Gislaved, Linköping, Umeå och Hallstahammar.

Jag hoppas verkligen att den här svengelskan är högst medveten och menad som ett skämt! :shock: