MacDaddy Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Postad 13 Oktober , 2010 Såg en intressant hand på pokerstars big game där de har en loose cannon. NEgreanu raisar preF med AK, loose cannon synar med 64s. Flop: 526 rainbow. Negr betar, loose cannon synar. Turn är ett A. nu donkB loose cannon ut ca 2/3 pott vilket jag tyckte var konstigt men sen funderade jag på om det inte är bättre att beta där då Fi sällan raisar här även om han träffat ett A. Är däremot Negreanu tom så lär han folda här efter att ha sett oss syna flop o sen beta ut turn. Däremot lär han försöka rep ett A här vilket kanske får oss att folda för ett möjligt riverbet senare. Dessutom är de mkt möjligt att man får honom att folda ett par som är bättre än par i sexor när A kommer... Vad tror ni? Citera
robbull Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Postad 13 Oktober , 2010 Jag tror inte att analyser av Tv-sänd poker kan ge dig särskilt mycket. Men det är kul att kolla på! Citera
Maple Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Postad 13 Oktober , 2010 Om jag inte minns fel, gjorde turnen att LC fick ett färgdrag. Vilket varken du eller kommentatorerna nämnde. Citera
Soni Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Postad 13 Oktober , 2010 Om jag inte minns fel, gjorde turnen att LC fick ett färgdrag. Vilket varken du eller kommentatorerna nämnde. Du minns fel, dock färgdrag ute men inte för LC. Flop: 5s2c6h Turn: As LC:6c4c DN:AcKh Citera
Recommended Posts