Gå till innehåll

$1000 added Titan medlemsturnering


Partneransvarig

Recommended Posts

Nu på söndag har Titan gått in med $1000 added i en exklusiv medlemsturnering där bara medlemmar som har skapat sina konton via våra länkar kan deltaga i.

 

Turneringens namn: Poker.se exclusive

Datum: Söndag 10 oktober

Tid: kl 21:00 svensk tid (20:00 klient)

Inköp: $5+$1

Turneringsform: NL Holdém

 

Denna turnering är låst till medlemmar som har skapat konto genom våra länkar.

 

Samt att det är en $50 bounty på Crappy så varför inte jaga in lite extra med att slå ut honom.

 

Vinststruktur:

 

1st 50% $555.00

2nd* 25% $277.50

3rd 15% $166.50

4rd 7.5% $83.25

5th 2.5% $27.75

 

För er som inte har ett Titan konto så kan ni skapa ett här! Viktigt att ni skapar ett konto via våra länkar om ni vill spela denna turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verför skall skiten vara låst till dem som har öppnat konto via poker.se JAg har öppnat kontot direkt via deras hemsida, varför skall jag straffas för det? JAg har inte tagit emot en enda bonus från Titan och spelar där hyfsat ofta ca 3-5 turrar i veckan.

 

Tack för det Titan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verför skall skiten vara låst till dem som har öppnat konto via poker.se JAg har öppnat kontot direkt via deras hemsida, varför skall jag straffas för det? JAg har inte tagit emot en enda bonus från Titan och spelar där hyfsat ofta ca 3-5 turrar i veckan.

 

Tack för det Titan.

Tänk efter en stund så kommer du säkert på varför en affe och dess samverkansparterns kör kontospecifika turrar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig riktigt förstått mig på denna variant av "marknadsföring". Att erbjuda en turnering med bra övervärde vilket normalt sett genererar många deltagare för sedan begränsa den till de som reggat genom en specifik site/forum, vilket försvinnande få gör och är ganska så oväsentligt.

 

Det som är av vikt är ju att man trycker in degen och lirar där.

 

Givetvis reggar jag mig genom något forum eller site där jag figurerar nu för tiden men med tanke på att man redan sitter på de flesta klienterna blir det inte så ofta.

 

Om det är fler medlemmar som är önskan så får man väl det ändå genom turneringen i sig själv.... eller?

Det borde väl vara lika intressant att behålla en gammal spelare som att jaga nya?

 

Så farsan.... vad är den stora förtjänsten i denna typ av upplägg?

 

/cold

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

länge sen jag laddade ner titan men tydligen var det inte genom era länkar :(

(tror jag kanske gjorde som föregående talare och laddade ner direkt från hemsidan men minns faktiskt inte)

 

9st anmälda nu! bra värde med andra ord.

Hoppas att nästa gång det går en turnering på winner att ni gör likadant,

dvs låter bara oss som laddat ner genom era länkar spela.

och inte som förra gången när den "begränsas" till medlemmar och ett lösenord som läcker ut.

mvh badabing

 

p.s.

hade faktiskt 19dollar på titan hoppas ni kör nån annan variant nån gång så man får nytta av det annars får jag väl slösa bort dem på nåt annat :)

d.s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig riktigt förstått mig på denna variant av "marknadsföring". Att erbjuda en turnering med bra övervärde vilket normalt sett genererar många deltagare för sedan begränsa den till de som reggat genom en specifik site/forum, vilket försvinnande få gör och är ganska så oväsentligt.

 

Utan att ha något belägg för det så antar jag att Titan, med flera, samverkanspartners ser ett värde i att köra denna sorts turrar med lågt buyin och ett visst addat värde. Det ger forumets medlemmar, som reggat titan via pf, en liten kickback = nöjd kund och titan kanske får ett par nya kunder per speltillfälle.

 

Förstår inte vad det gnälls om. Turrar med lågt buyin och freerolls spelas ju på alla siter dagligen. Om nu titan väljer att köra en sån hår kontospecifik turre för de som faktiskt reggat via affen (pf) så är väl knappast det något att bli upprörd över?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att ha något belägg för det så antar jag att Titan, med flera, samverkanspartners ser ett värde i att köra denna sorts turrar med lågt buyin och ett visst addat värde. Det ger forumets medlemmar, som reggat titan via pf, en liten kickback = nöjd kund och titan kanske får ett par nya kunder per speltillfälle.

 

Förstår inte vad det gnälls om. Turrar med lågt buyin och freerolls spelas ju på alla siter dagligen. Om nu titan väljer att köra en sån hår kontospecifik turre för de som faktiskt reggat via affen (pf) så är väl knappast det något att bli upprörd över?

 

Ok, vill inte direkt påstå att jag gnäller utan vill bara få en rimlig förklaring till upplägget och om dom tror sig tjäna på detsamma... men du syftar kanske på något annat inlägg :roll:

 

Jag förstår vad du menar.... men jag menar och tror att dess förtjänst blir lägre än att nöja sig med att låsa turren till forumet = ett par nya kunder, en flock redan aktiva kunder samt en flock vilande kunder som återuppväcks (bla jag själv).

 

/cold

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att nästa gång det går en turnering på winner att ni gör likadant,

dvs låter bara oss som laddat ner genom era länkar spela.

och inte som förra gången när den "begränsas" till medlemmar och ett lösenord som läcker ut.

mvh badabing

Skillnaden är den att Winner's turrar alltid krånglar. Ibland kan jag regga till Winner's turrar som är låsta till pf, och ibland inte. Jag borde vara reggad via pf. Många andra upplever samma sak, kolla trådarna. Har inte sett att någon har samma problem med Titan.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, vill inte direkt påstå att jag gnäller utan vill bara få en rimlig förklaring till upplägget och om dom tror sig tjäna på detsamma... men du syftar kanske på något annat inlägg :roll:

 

Jag förstår vad du menar.... men jag menar och tror att dess förtjänst blir lägre än att nöja sig med att låsa turren till forumet = ett par nya kunder, en flock redan aktiva kunder samt en flock vilande kunder som återuppväcks (bla jag själv).

 

/cold

Sure. Men se det ur pf's perspektiv också. Och för all del de forumnissar som reggat titan via pf. Det är ju rätt nice att kunna erbjuda en turre med övervärde utan att den blir spammad av folk som uteslutande letar övervärden.

 

Som jag sa innan. 1k-turrar med lågt buyin går dagligen på flertalet siter så det är ju inte som att kontolåsning av just denna torde förstöra någons kväll.

 

Alltså, jag neggar inte specifikt på dig utan det var väl mer ett uttryck för min irritation över folk som wajnar så fort de blir exkluderade. Det spelar liksom ingen roll, det gnälls alltid på något i varenda turre. Är det inte buyin så är det tiden. Är det freeroll så har nån synpunkter på det. Är turren låst till Sverige så gnäller finnarna och norrmännen. Lösenordet är för lätt. Lösenordet är för svårt. Är värdet adderat eller "bara" garanterat. Alltså, det gnälls hela tiden och det gör mig trött. Varför vet jag inte för jag har inget med det att göra.

 

Shit, vilken meningslös rant :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sure. Men se det ur pf's perspektiv också. Och för all del de forumnissar som reggat titan via pf. Det är ju rätt nice att kunna erbjuda en turre med övervärde utan att den blir spammad av folk som uteslutande letar övervärden.

 

Som jag sa innan. 1k-turrar med lågt buyin går dagligen på flertalet siter så det är ju inte som att kontolåsning av just denna torde förstöra någons kväll.

 

Alltså, jag neggar inte specifikt på dig utan det var väl mer ett uttryck för min irritation över folk som wajnar så fort de blir exkluderade. Det spelar liksom ingen roll, det gnälls alltid på något i varenda turre. Är det inte buyin så är det tiden. Är det freeroll så har nån synpunkter på det. Är turren låst till Sverige så gnäller finnarna och norrmännen. Lösenordet är för lätt. Lösenordet är för svårt. Är värdet adderat eller "bara" garanterat. Alltså, det gnälls hela tiden och det gör mig trött. Varför vet jag inte för jag har inget med det att göra.

 

Shit, vilken meningslös rant :-D

 

hehe :lol:

 

sant... alltid gnälls det på något.

 

Själv går jag vidare och önskar alla 15? spelare i turren lycka till ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skillnaden är den att Winner's turrar alltid krånglar. Ibland kan jag regga till Winner's turrar som är låsta till pf, och ibland inte. Jag borde vara reggad via pf. Många andra upplever samma sak, kolla trådarna. Har inte sett att någon har samma problem med Titan.

 

ok jag köper det!

Jag tänkte bara att eftersom de låg på samma nätverk borde det finnas samma möjligheter att "låsa" en turnering till de som laddat ner, men min erfarenhet av winner är också att de är lite struliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är klart att det gnälls för mycket på forumturrarna, samtidigt kan jag tycka att jag som hyfsat aktiv spelare på Titan inte skall straffas för att jag har reggat direkt på deras hemsida och betalar min rake direkt till Titan istället för att ge en massa kickback till en affe. Jag har inte den möjligheten att spela så mycket att jag kan cleara deras bonusar så dom får min rake till hundra procent därför känns det taskigt att inte få delta i en promo som jag för en gångs skull skulle ha nytta av.

 

Samtidigt kan jag också tycka att det skulle vara intressantare för Titan att bjussa 50-100 spelare på 10-20 dollars övervärde än att bjuda 10-20 spelare på 50 till 100 dollars övervärde ur marknadsföringssynvinkel.

 

För det tredje så har de flesta av oss som regelbundet spelat PFs promoturrar haft problem med att inte få registrera sig till såna turneringar som har varit låsta till dem som har reggat sig via PF trots att man borde ha fått registrera sig. Jag upplever det också så att det har varit klart minst gnäll på de turneringar där det har varit ett lösenord och ett litet inköp jämfört med alla andra typer av turneringar som PF har ordnat med samarbetspartners.

 

Sen är det ju klart att jag gnäller också för att jag är besviken, det är ett trevligt söndagsnöje att lira PFs promotionturneringar på söndagskvällarna samtidigt som man lirar sin vanliga söndagssession.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet man ifall ens konto är kopplat genom PF ?

 

Borde man märka om man kan regga eller inte!?

 

Reggad och anmäld nu, men gud vilket tjat från supportenchatten som ploppade upp i en ruta konstant när man försökte fylla i alla formulär bonus hit och bonus dit tokens hit och tokens dit.

 

Försökte få förklarat vad en poäng då man måste omsätta bonusar hela tiden och fick då en länk kopplad i chatten i stället för att få för förklarat vad tex 1 poäng motsvarar....

 

Skitsamma i det nu må bäste eller sämste man vinna :mrgreen: GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde man märka om man kan regga eller inte!?

 

Reggad och anmäld nu, men gud vilket tjat från supportenchatten som ploppade upp i en ruta konstant när man försökte fylla i alla formulär bonus hit och bonus dit tokens hit och tokens dit.

 

Försökte få förklarat vad en poäng då man måste omsätta bonusar hela tiden och fick då en länk kopplad i chatten i stället för att få för förklarat vad tex 1 poäng motsvarar....

 

Skitsamma i det nu må bäste eller sämste man vinna :mrgreen: GL!

 

Har inte satt in pengar på kontot och inte tänkt göra det om mitt konto inte går att regga med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...