Gå till innehåll

Djens spelar MicroPLO


Djens

Recommended Posts

Skulle inte du sitta i en roddbåt i din sjö vid din herrgård (utan lån) fiskandes regnbåge när du fyllde 30? Iofs, näringsfysiloger kanske har riktigt bra betalt? :shock:

 

Fast som nationalskalden Lundell säger" Hur många drömmar har du kvar när du fyllt 25?"

 

Du kan få köpa min gamla militärhoj för 2000 kronor så är målet uppnått! :-)

 

Gl, höres!

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte du sitta i en roddbåt i din sjö vid din herrgård (utan lån) fiskandes regnbåge när du fyllde 30? Iofs, näringsfysiloger kanske har riktigt bra betalt? :shock:

 

Fast som nationalskalden Lundell säger" Hur många drömmar har du kvar när du fyllt 25?"

 

Du kan få köpa min gamla militärhoj för 2000 kronor så är målet uppnått! :-)

 

Gl, höres!

 

/Patfor

 

Det är 3 långa år kvar till 30 ;), (Tack o lov!)

Näringsfysiologers lön beror nog mkt på vad man gör med den, se ex.vis fredrik paulun men sen finns det labanalytiker som tjänar mindre med.

 

Jag har redan tjänat ihop till en alldeles för dyr cykel jag vågar ha stående ut men jag kan lägga ett skambud på militären på 500 :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av mina större tradingidéer resten av 2010 är att korta långa statsobligationer. Tydliga lägre toppar kan ses i $TLT. Detta gör jag med $TBT samt spreadbets och CFDs. Jag tror detta är en trend som kan hålla i sig länge.

Fundamentalt så stöds den av att man börjar se att inflationen börjar komma *(se senaste PPI+CPI rapporter).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice......! :)

 

 

Jag tror du kommer ha $5k på rullen inom 2 veckor. Insättningsrigg o så...

 

Fan vad med inlägg du har btw :P

 

Lite chockad över att du valt den utbildningen. Inte min read på dig direkt :D. Trodde nog det skulle bli någon ekonomirelaterat.

 

GL med både pokern o utbildningen!

 

Vi får väl se hur länge jag orkar grinda microstakes innan jag tröttnar och tiltar bort allt! €1500 borde väl räcka till 05/1 sen tror jag. Jag började ju med inläggen här typ läääängesen.

 

I sinnet är jag som hästen med träning och mat, bara det att jag inte har hans disciplin, näringslära är ju tokigt kul!

 

Tack! Jag har högre tankar om mig själv på utbildningen än pokern dock :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte du sitta i en roddbåt i din sjö vid din herrgård (utan lån) fiskandes regnbåge när du fyllde 30? Iofs, näringsfysiloger kanske har riktigt bra betalt? :shock:

 

Fast som nationalskalden Lundell säger" Hur många drömmar har du kvar när du fyllt 25?"

 

Du kan få köpa min gamla militärhoj för 2000 kronor så är målet uppnått! :-)

 

Gl, höres!

 

/Patfor

 

Jag är förvånad att så många har fallit för denna bluff. Givetvis sitter Djens redan på sin ö och fiskar röding samtidigt som han vaskar en låda cristal från sin princess v65 och bara garvar åt de idioter som någonsin ifrågasatt honom. Being daytrader, plo guru, valutaexpert och även texasteoretiker, klart som fan denna människa är set for life.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är förvånad att så många har fallit för denna bluff. Givetvis sitter Djens redan på sin ö och fiskar röding samtidigt som han vaskar en låda cristal från sin princess v65 och bara garvar åt de idioter som någonsin ifrågasatt honom. Being daytrader, plo guru, valutaexpert och även texasteoretiker, klart som fan denna människa är set for life.

 

Du har nog tagit fel på person:shock:

Vart fan fick du PLO guru, valutaexpert och texasteoretiker ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...