Gå till innehåll

24hPoker turnering den 15 september kl 20:30 med säte till EMOP Barcelona i potten


Partneransvarig

Recommended Posts

Då kör 24hPoker en turnering med oss här på forumet där dom har addat ett säte till EMOP Barcelona i potten samt att det är en bonty på Valterego som nickar Valter@ego på 24hPoker.

 

"Är du man eller mus" Den som lyckas slå ut Valterego får en optisk mus från 24hPoker.

 

Turnerings info:

 

Namn: Pokerpunktse vinn EMOP

Tid: 20:30 Svensk tid

Datum: Onsdag 15 september

Inköp: €5

Pris added: säte till EMOP Barcelona värt €1100

Lösenords rebus: ivilketspelkanmanfåenstrike skrivesiversaler

 

Ni som inte har ett konto på 24hPoker kan skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska spelas. Skriver här så jag inte glömmer bort

 

NÄ, strunta i den och låt nån annan vinna....

 

---------------------------------------------------

 

Citat från din egen db:

"Kan bara tala för mig, men var på Malta förra året vid samma tid och har aldrig varit i Barcelona. För mig är det inte mest för pokern jag åker faktiskt"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För en hel del år sen spelade vi en freeroll med 6k+ deltagare där "krilleluck", han från Halmstad (tror jag) hade en bounty på $250 på sitt skalle. Han gick till finalbordet o lovade då att betala 250 ur egen ficka till tvåan om han skulle vinna, eftersom folk började undra om detta var riggat. Sen gick han o vann hela skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För en hel del år sen spelade vi en freeroll med 6k+ deltagare där "krilleluck", han från Halmstad (tror jag) hade en bounty på $250 på sitt skalle. Han gick till finalbordet o lovade då att betala 250 ur egen ficka till tvåan om han skulle vinna, eftersom folk började undra om detta var riggat. Sen gick han o vann hela skiten.

 

Okej, jag lovar en optisk mus till tvåan om jag skulle vinna :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...