Gå till innehåll

Kramerica Industries, November, Cosmo grindar cash, Ohh Mama!


Kramerica

Recommended Posts

hur ska man utläsa ditt nick?

 

kramerica som i kramers företag i seinfeld?

kr america som kronor america, dvs dollar?

kramer ica som seinfeldkaraktären följt av livsmedelskoncernen?

kram erica som en erica som gillar att kramas

kra mer ica som nån konstig förkortning (organisation kanske) som vill ha mer ica?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 333
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur ska man utläsa ditt nick?

 

kramerica som i kramers företag i seinfeld?

kr america som kronor america, dvs dollar?

kramer ica som seinfeldkaraktären följt av livsmedelskoncernen?

kram erica som en erica som gillar att kramas

kra mer ica som nån konstig förkortning (organisation kanske) som vill ha mer ica?

 

 

Dina många förslag tyder på en storslagen kreativitet:-D

 

Kramers företag, Kramerica Industries är förebilden för mitt nick8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Motrigg:evil: ....Svårt att avgöra vad som är dåligt spel och varians för tillfället. Välbehövlig paus nu...sedan en minisession innan lunch..Blir o lira mer ABC och försökte träffa lite.

 

Ska man vara cynisk så är det väl ABC-spelet med några små små trix i marginalen som jag byggt min rulle på, man ska inte göra det svårare än det är...Slut på självterapi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en tung session till ända....set over set, rivrad kåk mot min flush. Kvällen började ju inte så bra med andra ord.

 

Är ändå nöjd med mitt spel överlag, gick bort mig i en eller ett par stora potter vilket kändes som väldigt onödiga misstag. Känner dock att jag börjat hitta rätt i spelet så tror på vändning snart!

 

NL50:

812händer, -92$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Runner up i 8$ rebuy me 120 runners...:-D

+431$

 

Ända jag var missnöjd med var headsupen där jag körde på lite väl hårt kanske. Sista handen kändes dock inte så mycket o snacka om, han var ungefär 2-1 chiplead och jag skeppa floppen med toppair weak kicker och blev outkicked i dubbel bemärkelse...well well. Skönt me ännu en fin cash8-)

 

Cashgame Nl50:

175 händer -24$

 

Rullen alltime high: 3218$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade kvällen med en dryg halvtimmas cashgame, mycket fisk vid borden och jag sprang fint...

 

NL50:

 

132 händer +50$

 

Rullen är nu uppe all time high 3285$

 

Känns skönt att inte stressa med NL100, vore ganska gött och vara rejält överrullad när jag tar steget. Blir dessutom att tableselecta hårt, pokeregot skall hållas i schack. Är ju fortfarande mindre än 1,5år sen jag spela min första hand holdem. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cashgame idag...

 

NL50 257 händer +45$

 

Har rullat på fint de sista dagarna fast jag inte haft tid att spela så mycket, märklig grej det där att när man inte tänker för mycket på poker utan bara fokuserar den lilla stund man spelar brukar det oftast gå bra, variansen blir ju givetvis väldigt utslagsgivande i såna här korta sessioner som varit sista dagarna...men still...tycker ändå det finns en poäng i det...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte mitt cashgameresultat för september tillgängligt eftersom massa sessioner blev uppfuckade med olika uppdateringer plus att jag råkade göra nån slags rescan i min pkrhud-program så typ alla händer försvann...suck...well well

 

 

Septembers resultat turrar plus cashgame blir iaf enligt följande:

 

*trumvirvel*

 

+1410$ + 300$ RB

 

Tror att jag är runt breakeven på cashgamen exklusive raken, så det är helt klart turneringsvinsterna som fått mitt resultat att bli långt över förväntan8-)

 

Rullen är nu på 3412$, då väntar jag fortf på 300$ i RB.

 

 

Har kommit fram till ett mål för oktober...bästa möjliga BB/100. Det blir alltså fokus på kvalitet och ca 3-4 bord framför kvantitet.

 

Jag kommer försöka vänta med att gå upp till NL100 och i stort sett köra vidare på NL50, kan tillåta mig att gå upp lite när värdet känns bra. Kommer inte att ha jättemycket tid för poker så resultatet lär väl bli kraftigt variansbetonat, det hindrar mig dock inte att känna stor entusiasm inför mitt nysatta mål:lol:

 

Nu kör vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...