Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 wp!! ty ty;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Jaha, och även ikväll skiter du väl i att komma och bjuda laget runt på månadsfinalen? Edit: Grattis som fan!! Wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Jaha, och även ikväll skiter du väl i att komma och bjuda laget runt på månadsfinalen? Japp...korrekt;) Edit: Grattis som fan!! Wp! tack:-D Ärligt talat kanske jag kommer förbi ikväll...får se hur dagen utvecklar sig;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Grattis !! WP Fan va king ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Grattis !! WP Fan va king ! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2011 Right...ny månad...Mr Cosmo säger att han är sugen på cashgrind...så de får väl bli så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 3 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2011 Haft massa skit i skolan så inte så mycket grind hittils i november...fått skön start iaf på de två sessioner cg jag hunnit med.... Nov so far: NL50 1085 händer, +103$, 19,1bb/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Hörrö din svikare. Nu får du fan ta dig i kragen och komma och lira poker i helgen hos undertecknad! En fo med det, sett till dina nätvinster, löjligt låga inköpet 666:- (det är ju ändå Halloween) och en 2nd chance för 333:- måste väl ändå locka? Om inte det lockar så är ölkylen välfylld, folk har nyss fått lön så det blir säkert en del cg och jag kommer att ha en Screammask på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 3 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2011 Hörrö din svikare. Nu får du fan ta dig i kragen och komma och lira poker i helgen hos undertecknad! En fo med det, sett till dina nätvinster, löjligt låga inköpet 666:- (det är ju ändå Halloween) och en 2nd chance för 333:- måste väl ändå locka?Om inte det lockar så är ölkylen välfylld, folk har nyss fått lön så det blir säkert en del cg och jag kommer att ha en Screammask på mig. Haha det som lockar allra mest är ju att få se en full miketime i screammask...men åker ju bort i helgen alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts