Z-Trobe Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Bakgrundsfakta: Jag var med om en hand igår som jag skulle vilja ha lite hjälp att analysera. Jag kommer att ge er tre scenarior på turn-kortet och sen vill jag höra hur ni hade betett er i de olika fallen. När jag fått några svar så berättar jag hur det gick till slut. OpeningBetRound Seat 6 is the button Total number of players : 10 Seat 7: Fi - Small Blind ( $41.95 ) Seat 9: Pape - UTG+1 ( $43.05 ) ** Dealt to Pape [ Ad 6d ] Pape calls [$0.25] 3 andra calls [$0.25] Fi raises [$0.65] (Pott = $2) Jag plus en till callar Flop (Pott = $3) ** Dealing Flop ** [ 6s, Qd, As ] Fi bets [$1]. Pape raises [$3]. Den andra folds. Fi raises [$4]. Pape calls [$2]. Turn (Pott = $13) Här vill jag ge er tre olika scenarior. I alla tre fallen blixthöjer Fi $7 direkt efter turnkortet. Scenario 1 ** Dealing Turn ** [ 2c ] Scenario 2 ** Dealing Turn ** [ Ac ] Scenario 3 ** Dealing Turn ** [ 6c ] Vad skulle ni ha gjort i dessa olika scenarior? Ställt in, synat eller lagt er? Citera
Recommended Posts