Gå till innehåll

$1000 added Winner turnering söndag 19 september kl 21:00


Partneransvarig

Recommended Posts

Då har Winner kommit tillbaka efter semesteruppehåll med turneringar och kör en Exklusiv medlems turnering för oss här på forumet. Det blir en $1000 added turnering med lite annorlunda uppsättning än vad vi haft tidigare. En vanlig cash struktur men vinnaren får en biljett till Irish Winter Festival Super Sat värd €165+€15 på toppen.

 

Vi har även lyssnat på våra medlemmar som har efterfrågat lite högre inköp så denna ligger på $10+$1.

 

Namn: PF exclusive

Datum: 19 september

Tid: kl 21:00

Inköp: $10+$1

Lösenords rebus: asatronsåskgudochsontillgudarnaskonung (lösenordet skrivs i versaler och engelsk stavning)

Pris struktur: Vanlig cash struktur men med en biljett till Irish Winter Festival Super Sat värd €165+€5 på toppen till första platsen.

 

Ni som inte har ett Winner konto kan skapa ett här!

 

Hoppas ni gillar strukturen och kommentera gärna om ni saknar något i våra medlems turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den här turneringen blir bara mer spännande. hur påverkar det faktum att det är israelisk helg något?

 

Hade det här varit på flashback hade diskussionen kunnat bli intressantare/sorgligare, men det beror på att supporten av någon anledning sitter i Israel och arbetar.

 

Blir i vilket fall som helst som vanligt spännande att se om man kan regga och/eller om turren blir av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringen ligger uppe i lobbyn och det är bara två spelare registrerade so far. Kom igen nu det är ju $1000 added med lite högre buy in så det kan bli lite klirr kassan.

 

Lycka till :)

 

 

Bara jag lyckas lösa rebusen så är jag med, har kört fast nu och mitt tålamod är snart slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...