a_player Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 Jag har precis flyttat till Lund och undrar om det finns några grinders på PF från Lund? Är typ hemlös för tillfället men bor hos 2 kompisar som också lirar poker. Har länge vart sugen på att starta/va med på ett kontor men med bostadssituationen i Lund kanske det blir svårt. Även om inte det går att lösa skulle det va kul med lite fler grindpolare. Vore även kul att lira livepoker nån gång. Hmm kan ju berätta lite om mig själv också. Har spelat i typ 3-4 år samtidigt som jag tagit en kandidatexamen i ekonomi i Karlstad. Tanken är att jag ska försöka plugga finans på masternivå här i Lund. Lirar mest shorthanded och HU 1/2 - 2/4 PLO på nätet. Ses! Citera
JENZOER Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 Har ett kontor med lediga platser i Malmö om du orkar pendla =) Har en annan kille här som gör det! Citera
diazo Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 jag och starfitter har försökt styra upp något liknande ett par gånger, det slutar alltid med att alla är redlöst berusade och hittar på styggheter, dock är jag ytterst intresserad ifall du skulle lyckas hitta något / styra upp något! mvh, Victor. Citera
Gustaf112 Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 Kan tänka mig vara med på ett kontor. Jag spelar 1/2 och uppåt. Har spelat ungefär 3 år. Gör ganska lite förutom att spela och träna så ett kontor och lite umgänge hade nog bara varit gött. Jag tror inte det är så svårt att få tag på ett kontor en bit utanför centrum typ kring Ideon. Kan dock ha fel:-) . Citera
JENZOER Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 Våga pendla grabbar!! http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/61805-malmoe-office-finns-lediga-platser-7.html Ligger 500 meter från centralen och vi behöver lite ny energi! Citera
Poddna Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Låter trevligt! Kan vara något jag är intresserad av när man kommit tillbaka från aussie. Jag står en bra bit upp i AFB-kön så det är möjligt att jag kan plocka en större lägenhet när jag kommer tillbaka. Citera
a_player Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Postad 7 September , 2010 Oj fan va kul att så många är intresserade! Ett kontor i Lund är såklart det optimala för mig då jag går i skola här och så. Vilket ködatum har du på AFB? Citera
darthsidious Postad 15 September , 2010 Rapport Postad 15 September , 2010 Vi är några som också har funderat på det, så jag är också intresserad. Spelar 2/4 och uppåt HU. Citera
a_player Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2010 jamen det låter ju bra! skulle va najs att diskutera detta på msn eller nåt. jag pmar er med min email så kan ni väl adda mig eller skicka ett mail eller nåt, är ju inte inne här allt för ofta som ni kanske märker Citera
darthsidious Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Av någon anledning får jag nog inte PMs här, om du skickat något till mig så skicka det till emilo@passagen.se istället (en skit-mail jag kan kolla någon gång Citera
a_player Postad 10 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Av någon anledning får jag nog inte PMs här, om du skickat något till mig så skicka det till emilo@passagen.se istället (en skit-mail jag kan kolla någon gång sådär har mailat dig nu med min msn Citera
Recommended Posts