byling Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 Iamsoso spelar/de högsta borden på PLO40k på tilt. Vart såg du hans nick? Japp,event 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Vet någon vad Tom Dwan nickar på Pokerstars ifall han ska lira event 39 ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Vet någon vad Tom Dwan nickar på Pokerstars ifall han ska lira event 39 ikväll? Hold_emNL Han lär väl inte lira nu när han är delägare på FTP. Kan bli intressant ändå. Isildur är med, Galfond är med, Stinger är med, Jungleman är med, Barry är med, Daniel är med. Och ytterligare en svensk representant i SussieSmith. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 vad nickar isildur1 på ps då?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 vad nickar isildur1 på ps då?.... ryktas om grolongo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Hold_emNL Han lär väl inte lira nu när han är delägare på FTP. Kan bli intressant ändå. Isildur är med, Galfond är med, Stinger är med, Jungleman är med, Barry är med, Daniel är med. Och ytterligare en svensk representant i SussieSmith. THX:) Såg att Ivey var reggad därför jag tänkte att de fick lira:) Som du säger kommer bli väldigt intressant att följa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 THX:) Såg att Ivey var reggad därför jag tänkte att de fick lira:) Som du säger kommer bli väldigt intressant att följa... Menar du RaiceOnce? Ja det ryktas om att det är ivey. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Menar du RaiceOnce? Ja det ryktas om att det är ivey. Jo exakt trodde det var bekräftat:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Jag funderar på att beta på denna turre. Man ska välja ut 5 och den som har bästa totalen vinner och extra om man plockar vinnaren. Vad sägs om dessa 4? Grolongo wookiz mrsweets philivey2694 Och så en till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 "Grolongo" har han gjort det kontot idag? på pokertableratings så har han spelat 621 händer, alla är spelada idag? Alla händer på low stakes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Jag funderar på att beta på denna turre. Man ska välja ut 5 och den som har bästa totalen vinner och extra om man plockar vinnaren. Vad sägs om dessa 4? Grolongo wookiz mrsweets philivey2694 Och så en till? Var bettar man på detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Var bettar man på detta?? Privat, inte på nån sajt. Står mellan raiseonce, zee, sussie och vick atm om femte platsen...men det är många som jag inte har koll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Grolongo = isildur wookiz = ? mrsweets = Phil Galfond philivey2694 = Isac Hexton Rätt mig gärna om jag har fel. Men kul att veta vilka som ska spela:) Vic is god har ju varit het under tidigare event så kanske honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Grolongo = isildurwookiz = ? mrsweets = Phil Galfond philivey2694 = Isac Hexton Rätt mig gärna om jag har fel. Men kul att veta vilka som ska spela:) Vic is god har ju varit het under tidigare event så kanske honom... wookiz är jungleman. Tyvärr gick tiden ut...hann inte bli klart innan det drog igång så det blev inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 "Grolongo" har han gjort det kontot idag? på pokertableratings så har han spelat 621 händer, alla är spelada idag? Alla händer på low stakes! om du kollar OPR så har spelaren spelat en hel del turneringar innan i WCOOP. så är helt klart inte ett nytt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Jag funderar på att beta på denna turre. Man ska välja ut 5 och den som har bästa totalen vinner och extra om man plockar vinnaren. Vad sägs om dessa 4? Grolongo wookiz mrsweets philivey2694 Och så en till? Nja;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Poker Stars $25000+$500 No Limit Hold'em Tournament - t25/t50 Blinds - 2 players The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com grolongo (BTN/SB): t10525 210.50 BBs philivey2694 (BB): t9475 189.50 BBs Pre Flop: (t75) grolongo raises to t100, philivey2694 raises to t377, grolongo calls t277 Flop: (t754) K:spade: 2:diamond: 3:diamond: (2 players) philivey2694 bets t550, grolongo calls t550 Turn: (t1854) 4:spade: (2 players) philivey2694 bets t1450, grolongo calls t1450 River: (t4754) A:spade: (2 players) philivey2694 bets t7098 all in, grolongo calls t7098 Final Pot: t18950 grolongo shows Q:heart: Q:spade: (a pair of Queens) philivey2694 shows 6:heart: 5:diamond: (a straight, Deuce to Six) philivey2694 wins t18950 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 Bara att jobba in Sussie Smith istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ostatoy Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 vem är sussie smith? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 vem är "Runthistable", såg att de va ngn som skrev att han va ftp pro men vem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 regista8 eller vick is god ser jag som vinnare... två sjuuuuka spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 vem är "Runthistable", såg att de va ngn som skrev att han va ftp pro men vem?? luckychewy/andrew lichtenberger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 luckychewy/andrew lichtenberger han som va med i 2m2m?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 japp japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 20 September , 2010 Rapport Share Postad 20 September , 2010 Menar du RaiceOnce? Ja det ryktas om att det är ivey. Sick:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts