Duracell Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Hur får man HUD (holdem manager) statsen att hamna rätt på 5max på svenska spel?? Desperat =/ Tack på förhand! Citera
tardeni2an Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Hur får man HUD (holdem manager) statsen att hamna rätt på 5max på svenska spel?? Desperat =/Tack på förhand! Har för mig att man måste starta nått av programmen före det andra. Citera
Eblinho Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 ändra seatingoptions på boss till (-) istället för 6. Starta om svs och hm sen brukar de funka för mig iaf Citera
Duracell Postad 31 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Ser ut att fungera!!! du rädda min dag =) Gött !Q Tack för svaret. fitt info holdem manager själva har om Boss Citera
Samashki Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 kör du 5max? Av någon anledning så har Svenska Spel bara HU, 5max och FR som cashgame alternativ. Citera
miata91 Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 De enda statsen jag får upp är vem som vunnit de 3 sista händerna. Höger klickar jag på aktuellt bord i Table Mangern och väljer boss 6-max, kommer HUDen upp. Men tyvärr slocknar HUDen, när nästa hand delas ut. Någon som har en idé om vad som är fel? Edit: Löste det... Statsen låg bakom "skylten" som visa vem som vann de 3 senaste händerna, var bara att dra ut statsen till rätt position. Citera
Recommended Posts