archtila Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Undrar om detta skulle vara en bra ide och om fler delar mitt önskemål. Visserligen är jag inte inne här så mycket nuförtiden men tänkte ändå ge förslaget att ha en HH generator eller vad det kallas som tex pokertube har. Där man matar in HH och får fram en uppspelningsbart program ala fulltilt/pokerstars och enkelt och roligare kan gå igenom handen. Kanon eller kalkon? Citera
Qhunden Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 [noparse][/noparse] Fattar dock inte hur den fungerar... Citera
archtila Postad 31 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2010 inte jag heller men ser bra ut annars om det fungerar. Citera
Lixifer Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Vafalls! Det här är ju skitbra. Återstår att någon bättre vetande förklarar funktionen då. Det finns inget träligare än att läsa igenom HH's. Citera
valterego Postad 1 September , 2010 Rapport Postad 1 September , 2010 Jo, det finns en, den är lite dåligt testad dock. Kolla gärna denna tråd för instruktioner, kör igenom och skrik om vad som är bra / dåligt! Citera
Recommended Posts