BornToRunQQ Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Vilken är den bästa gratis bloggen för en som ska skriva en dagbok, sett flera st, men nån som vet nån som är bättre än de andra? mvh! Citera
valterego Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Vilken är den bästa gratis bloggen för en som ska skriva en dagbok, sett flera st, men nån som vet nån som är bättre än de andra? mvh! Well, du har ju db-funktion här och bloggfunktion på Poker.se Citera
BornToRunQQ Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Jo, men vill ha en liknande denna http://www.bloggo.nu Citera
valterego Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Jo, men vill ha en liknande denna http://www.bloggo.nu Menar du att du vill ha en extern blogg gratis är blogspot IMO det bästa alternativet. Citera
frekje Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 ta en titt på posterous, bäst. perfekt att bara maila iväg ett inlägg med bilder och annat som sedan arrangeras fint. jag är mycket nöjd. du kan också auto-tweeta ut när nytt inlägg publicerats (mm). extremt enkelt att komma igång, vill du ha mer avancerade prylar är det nog bäst att sätta upp en egen wordpress-installation. Citera
Cyntax Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Wordpress har hög status tror jag? Finns många "themes" att välja bland. Citera
frekje Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 wordpress kör man antingen som installerad blog på deras .org site eller som egen installation på egen server. kör man sin blog hos wordpress finns vissa begränsningar (man kan t.ex. inte installera plugins eller ha reklamlänkar) och kostnader men det är givetvis lättare än att installera själv (vilket iof är mycket enkelt men kräver en host). som alternativ till posterous finns tumblr, men jag föredrar den första. om inte någon av ovan faller i smaken så är nog blogspot bäst. Citera
Recommended Posts