Metaddict Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Helt rätt att chilla med träningen om du ska hetsbanta sådär. Vägde själv också in på min lägsta vikt på länge idag, fast i mitt fall har det inte varit såvärst planerat Bara hänt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Helt rätt att chilla med träningen om du ska hetsbanta sådär. Vägde själv också in på min lägsta vikt på länge idag, fast i mitt fall har det inte varit såvärst planerat Bara hänt typ. Mjo, måste ju även passa på att tacka dig för en hel del tips Kul att det går bra för andra också måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Mjo, måste ju även passa på att tacka dig för en hel del tips Kul att det går bra för andra också måste jag säga! Finns inte mycket annat än träning/kost osv i mitt huvud så bara kul för min del Haha fast jag vill ju egentligen bara bli större! Siktar på att bli så kallad tung biff kriminell men det var nog läge att deffa några kilo ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Finns inte mycket annat än träning/kost osv i mitt huvud så bara kul för min del Haha fast jag vill ju egentligen bara bli större! Siktar på att bli så kallad tung biff kriminell men det var nog läge att deffa några kilo ändå. Kul att höra Då vet man vem man ska snacka med när man nått sin målvikt och ska börja bygga muskler och bli allmänt badass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Kul att höra Då vet man vem man ska snacka med när man nått sin målvikt och ska börja bygga muskler och bli allmänt badass Yes bara kom. Steg ett är att raka huvet och köpa en stor silverkedja att ha runt halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Yes bara kom. Steg ett är att raka huvet och köpa en stor silverkedja att ha runt halsen. Kejsarkedja är det som gäller om du vill vara tung kriminell. Bara Gasp-bögar som har silverkedja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Kejsarkedja är det som gäller om du vill vara tung kriminell. Bara Gasp-bögar som har silverkedja. Haha jaså det är så det heter, visste faktiskt inte att det hade ett specifikt namn. Men då får jag tacka för dagens lektion och börja spara ihop till ett sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suckmebtfl Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Karma btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Bump, den bästa dagboken de senaste sidorna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Bump, den bästa dagboken de senaste sidorna =) Pözz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Kan väl ge lite cliffs såhär efter en vecka. Har iaf gått riktigt bra. Hunnit med 2 riktigt grisiga rekordfyllor man inte ens pratar om. Jag har vägt under 90kg i 2 dagar nu Jag har hunnit synda dels med 2x alkohol och fick något stadigt "fyllehambugar återfall" i fredags Inne i en 9k downswing i poker, men fortfarande uppe en stadig summa trots det lilla spelet Orkar inte skriva wall of text är så less att vara vaken nu. Blir väl nån blandning mellan FML och livet leker inlägg mvh, Schizofren90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Bra dagbok! Keep it up =) GLGL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Ser bra ut! Jobba 80Kg nu lite snabbt, och håll i detta! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Blir en liten miniupdate, kunde fan inte sova inatt. Så spelade en klassisk morgonsession och lyckades hitta ett 9,1k pluss . Mixxade stakes och en jävla massa fisk var det. Så nu orkar jag inte spela mer idag. Väger in mig på stadiga 89,6kg. Magen börjar bli hyffsad slim nu Lår/rumpa/"love-handles" som går lite segare nu. Ajja whatever, går frammåt! Gymade med min bror igår, och dra åt helvete vad svag man har blivit. Nästa steg att fixa till detta nu. mvh vaken27h och ett steg mot en bättre dygnsrytm btw synabluffen, in på skype lite oftare. Du får fortsätta agera min privata viktcoach Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 30 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Cirkus 40 upp för månaden, för lite spel, mått för dåligt osv. Känner att jag inte orkar spela något mer på ett tag nu. Tar semester hela nästa månad från pokern, och kommer sätta en polare på stejjk på mitt konto. Är verkligen spyless atm och det är såpass bra väder och polare börjar ha semester. Kmr ge personer ett 10k kapital av pengarna jag har inne att spela för, och vi delar broderligt. Inga speciella krav på nivåer osv, det är upp till honom och hoppas han kan göra en slant. 00.00 inatt drar vi igång! Ha en trevlig sommar folket mvh, under 90kg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 3 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 livet utan poker är så jäva kul, lever fattigare än någosnting, men har aldrig mått bättre. ÄNTLIGEN LEVA LIVET 90 seriöst fylleinlägg kmr sluta spela poker tillsvidare Får se om jag ens börjar igen, är så less osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 livet utan poker är så jäva kul, lever fattigare än någosnting, men har aldrig mått bättre.ÄNTLIGEN LEVA LIVET 90 seriöst fylleinlägg kmr sluta spela poker tillsvidare Får se om jag ens börjar igen, är så less osv Lol.. Varit ifrån hustlandet ett par dagar och snackar om att leva livet. Återkom när pengarna är slut, och något kneg ger dig en budget på 15K/månad eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 4 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 Lol.. Varit ifrån hustlandet ett par dagar och snackar om att leva livet. Återkom när pengarna är slut, och något kneg ger dig en budget på 15K/månad eller så Var en pf-rape. Men kommer iaf ha ett längre uppehåll. Speltorsken inom en kmr väl alltid finnas kvar, så nog lär man ju komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Lyssnar verkligen inte på denna typ av musik i vanliga fall, men fan vad skön låt =) Blir fetingrail på trästocks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Borde döpa om min db till new me också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Borde döpa om min db till new me också Ja, och ta åt dig av kritiken för du tkr obv poker fortfarande är kul. Gör ej tyvärr jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Ja, och ta åt dig av kritiken för du tkr obv poker fortfarande är kul. Gör ej tyvärr jag... Haha, sant. Men det ändrar väl sig för dig också. from tar jag åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Lyssnar verkligen inte på denna typ av musik i vanliga fall, men fan vad skön låt =) Blir fetingrail på trästocks Trasig är också fet. Eller så är den bara rolig att lyssna på när man ligger varvet runt kalix med några 12or under bagageluckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Plockat bort lite. Please... flera tusen inlägg tillsammans, ni borde kunna reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Se till att dokumentera din viktnedgång med bilder! Är inne i samma typ av projekt som du. Önskar gå från att alltid varit lite mullig till att för första gången slippa krampa i magen på stranden. Jag har gått på rejält kaloriunderskott i snart tio veckor och samtidigt tränat en del. I perioder då man står still på vågen så är det skönt att kunna se tillbaka på bilder som faktiskt visar att det går framåt ändå! Måttband+spegel>>>våg imo. Fortsätt kämpa och släng upp lite bilder här vettja! GL! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts