Gå till innehåll

Home game i stockholm?


Gelin

Recommended Posts

Ska flytta från karlstad till stockholm där jag har noll pokerbekanta. Någons home game som behöver fler spelare?

 

Föredrar cashgames, men en och annan turnering funkar väl. Har spelat mest texas, men gillar omväxling.

 

Här hemma är jag van vid att spela 1/2kr. Förvisso med djupa stackar, men jag är mao ute efter pluttstakes, iaf där bb inte är mer än 5kr.

 

Hör av er!

 

Tack för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ju gott om klubbar med 10/10 cg. Iofs högre än du efterfrågade men om du vet vad du gör har du snart rulle för det. :)

 

Turneringar finns runt femhunkan. Väldigt bra sådana också.

 

10/10 är lite högt för mig, ja. Men i sinom tid kanske :)

 

Hoppas lite på att CC sthlm likt gbg också ska införa 5/5. Förvisso ganska mördande rake, men ändå ett skoj tidsfördriv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 kr på att han trodde du skrev är sugen på poker, trodde jag.

 

Vet inte varför jag följer denna tråden då jag inte bryr mig ett skit...

Blir inte den här tråden den hetaste tråden i nästa nyhetsbrev från poker.se så vet jag inte vad jag gör. :lol: Skitsamma vad han trodde jag skrev, allt är sant. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas lite på att CC sthlm likt gbg också ska införa 5/5. Förvisso ganska mördande rake, men ändå ett skoj tidsfördriv

 

Fan heller att man hoppas på det...Först har nätpokern dragit ner fisken i microträsket och nu vill de att livepokern ska sabbas också!!!!!!! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Homegame med inköp runt 500-1000 kr i Stockholm skulle vara intressant för mig också. Gärna lite blandad publik så det inte bara blir jag (40+) och en massa internetkidz som 3-4betar ner mig till döds 8-) Är säkerligen inte en bättre pokerlirare än Cyntax.

 

Ojämna helger/jämna veckor är det som gäller för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det verkar ju onekligen som att det finns intresse för spel.

 

Behövs bara någon som kan vara värd. Jag skulle gärna göra det om jag hade plats, men än så länge blir det svårt. Kan iaf bidra med fina marker att spela med (paulsons), om någon är villig att styra upp nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...