Gelin Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Ska flytta från karlstad till stockholm där jag har noll pokerbekanta. Någons home game som behöver fler spelare? Föredrar cashgames, men en och annan turnering funkar väl. Har spelat mest texas, men gillar omväxling. Här hemma är jag van vid att spela 1/2kr. Förvisso med djupa stackar, men jag är mao ute efter pluttstakes, iaf där bb inte är mer än 5kr. Hör av er! Tack för mig Citera
Jennez Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Finns ju gott om klubbar med 10/10 cg. Iofs högre än du efterfrågade men om du vet vad du gör har du snart rulle för det. Turneringar finns runt femhunkan. Väldigt bra sådana också. Citera
Cyntax Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jag suger på poker och spelar gärna "pluttstakes". Citera
Gelin Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Finns ju gott om klubbar med 10/10 cg. Iofs högre än du efterfrågade men om du vet vad du gör har du snart rulle för det. Turneringar finns runt femhunkan. Väldigt bra sådana också. 10/10 är lite högt för mig, ja. Men i sinom tid kanske Hoppas lite på att CC sthlm likt gbg också ska införa 5/5. Förvisso ganska mördande rake, men ändå ett skoj tidsfördriv Citera
Gelin Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jag suger på poker och spelar gärna "pluttstakes". Det låter bra, bara det finns något bra ställe att utöva det på Citera
Cyntax Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Det låter bra, bara det finns något bra ställe att utöva det på WTF! Låter det bra att jag suger på poker eller (och) gärna spelar pluttstakes? Citera
papiPope Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 WTF! Låter det bra att jag suger på poker eller (och) gärna spelar pluttstakes? 2 kr på att han trodde du skrev är sugen på poker, trodde jag. Vet inte varför jag följer denna tråden då jag inte bryr mig ett skit... Citera
DL Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 jag kan tänka mig o köra lite åxå. Citera
Cyntax Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 2 kr på att han trodde du skrev är sugen på poker, trodde jag. Vet inte varför jag följer denna tråden då jag inte bryr mig ett skit... Blir inte den här tråden den hetaste tråden i nästa nyhetsbrev från poker.se så vet jag inte vad jag gör. Skitsamma vad han trodde jag skrev, allt är sant. Citera
hyfie Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Hoppas lite på att CC sthlm likt gbg också ska införa 5/5. Förvisso ganska mördande rake, men ändå ett skoj tidsfördriv Fan heller att man hoppas på det...Först har nätpokern dragit ner fisken i microträsket och nu vill de att livepokern ska sabbas också!!!!!!! Citera
Gelin Postad 13 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2010 WTF! Låter det bra att jag suger på poker eller (och) gärna spelar pluttstakes? Haha jag syftade på det senare Citera
henjon Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Homegame med inköp runt 500-1000 kr i Stockholm skulle vara intressant för mig också. Gärna lite blandad publik så det inte bara blir jag (40+) och en massa internetkidz som 3-4betar ner mig till döds Är säkerligen inte en bättre pokerlirare än Cyntax. Ojämna helger/jämna veckor är det som gäller för min del. Citera
popquee Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Ojämna helger/jämna veckor är det som gäller för min del. delad vårdnad av barn? Citera
henjon Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 delad vårdnad av barn? Ja hur kunde du gissa det? Dom tycker nog ibland att farsan borde lira lite mindre poker. En av dom sa sa triumferande i morse när han satt och lirade Need for Speed på vår PS2: "Jag körde sönder en reklamskylt som det stod poker på" Citera
Gelin Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Ja det verkar ju onekligen som att det finns intresse för spel. Behövs bara någon som kan vara värd. Jag skulle gärna göra det om jag hade plats, men än så länge blir det svårt. Kan iaf bidra med fina marker att spela med (paulsons), om någon är villig att styra upp nåt. Citera
rambo123 Postad 1 December , 2010 Rapport Postad 1 December , 2010 Tjena jag och mina polare kör sit n gos varje helg men jag kan väl snacka om att införa cash game , potten brukar ligga på ca 1000 kr och vi befinner oss i tyresö Citera
september Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 södra stockholm här.. har bord för 8 pers och helt okay chips om de skulle vara så. i annat fall är ja på för lite lowstake cg o s&g .. maila om de är nått på g =) Citera
Recommended Posts