Gå till innehåll

lever på 2.5/5


SasaMatic

Recommended Posts

Glgl! Ska följas, ses när jag hittat 50 inköp på 1/2:/

 

Lycka till!

 

Kan vi inte få lite mer bakgrund m dig och ditt pokerspelande?

 

tyty. gick bra förra året och utvecklades från grunden - gick väldigt dåligt och spelade i princip ingenting hittills i år - börjar grinda på riktigt nu igen

 

man kan inte hålla nicks hemliga, så fort några HHs dyker upp är man rökt. Fråga Pekka...

 

det vet jag väl om sedan tidigare erfarenheter

 

Passet gick bra.2215 kr på 1300 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du var tvungen att välja, vilken kombination är då att föredra:

 

  • Vanlig sockerkaka + sockerdricka
  • Citronsockerkaka + mjölk
  • Kanelbulle + mjölk
  • Wienerbröd + Cola
  • Tigerkaka + Kaffe

 

???

 

jag tar nog wienerbrödet ändå

 

[x] matcigg + kaffe

 

alltid fint

 

Gula tänder + Cancer

 

 

(Stolt Icke rökare sen 2 veckor tillbaka :-P )

 

Grattis! Tråkigt att du har lagt ner skrivandet, hur går det för dig? och måste säga att du är bland mina favoriter på pf, du verkar skön : )

 

 

 

Har dragit igång dagens andra pass precis, ska gå fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar den här slaktis:

 

Det korrekta alternativet är citronsockerkaka tillsammans med mjölk (företrädesvis norrmejeriers ekologiska standardmjölk). Det söta i kakan lever i perfekt symbios med mjölken. Kakan bör vara några dagar gammal så att kanterna hårdnat lite, varefter mjölkens existens i detta äktenskap berättigas. Kanske att påpeka det uppebara, men det bör inte under några omständigheter förekomma något doppande - ta en tugga av kakan och följ upp med mjölken direkt efter och blanda i munnen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Grattis! Tråkigt att du har lagt ner skrivandet, hur går det för dig? och måste säga att du är bland mina favoriter på pf, du verkar skön : )

 

 

 

 

Tackar :) Visste inte jag hade någon som faktiskt gillade min dagbok :) Skrev ju bara massa trams i den hehe så skönt med positiv kommentar. Har gått ganska illa för mig på sistone men annars är allt bra.

 

Lycka till själv med spelandet och krossa nivåerna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar :) Visste inte jag hade någon som faktiskt gillade min dagbok :) Skrev ju bara massa trams i den hehe så skönt med positiv kommentar. Har gått ganska illa för mig på sistone men annars är allt bra.

 

Lycka till själv med spelandet och krossa nivåerna. :)

 

Haha, jodå. :) Du verkar skön efter de alla inlägg jag har läst och din klättring är rätt imponerande. Hoppas det vänder, tack detsamma : )

 

 

 

Gick dåligt för mitt spelande under den tidiga kvällen, backade 4500 över 1500 händer. Hade tänkt leta upp nån hh. : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jodå. :) Du verkar skön efter de alla inlägg jag har läst och din klättring är rätt imponerande. Hoppas det vänder, tack detsamma : )

 

 

 

Gick dåligt för mitt spelande under den tidiga kvällen, backade 4500 över 1500 händer. Hade tänkt leta upp nån hh. : )

 

Skulle inte förvåna mig om vi lirade några händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...