Pokerrr Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Tjena! Vet inte om någon har sett serien: Real Life Micro NL-Grinder: Unlimited Texas Hold Them eller Road To Robusto NL på deucescracked.com? Iallafall så har dem suttit upp riktigt sköna stats för holdemmanager. Min fråga är hur sätter man upp stats? Så man får alla nedanför en spelare och slipper ha orginal looken på statsen som man börjar med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 För att flytta stats på bordet så högerklickar och drar du bara statsen dit du vill ha dom. Om du vill göra något en aning mer avancerat så gäller följande: Alternativ 1 är att importera en färdig layout från Holdem Manager forumet. Alternativ 2 är att bygga en egen layout via HUD Options menyn. Det är mer eller mindre självförklarande vad dom olika alternativen gör. Alternativ 3 (om du är riktigt lat) är att jag får en bild av vad du vill ha och sen sätter jag upp det åt dig. Fast det kostar några $ i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Alternativ 3 (om du är riktigt lat) är att jag får en bild av vad du vill ha och sen sätter jag upp det åt dig. Fast det kostar några $ i så fall. Fin affärsidé! Den ska jag sno! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerrr Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Okej får tacka för det Tror jag kommer leta i forumet ett tag å se. Men finns inget där kanske jag drar en PM till dig angående hur jag vill ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Lär dig att spela utan att titta för mkt på för många stats. Jag använder extremt få stats nuförtiden o tycker spelet har blivit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerrr Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 jo men lirar flera bord samtidigt så blir svårt att hålla reda på all action som händer på varje bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Lär dig att spela utan att titta för mkt på för många stats. Jag använder extremt få stats nuförtiden o tycker spelet har blivit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Lär dig att spela utan att titta för mkt på för många stats. Jag använder extremt få stats nuförtiden o tycker spelet har blivit bättre. gtfo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Lär dig att spela utan att titta för mkt på för många stats. +1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts