Gå till innehåll

24hPoker turnering 12 augusti med signerad Gibson gitarr i potten


Partneransvarig

Recommended Posts

Nu har du chansen att kamma hem rockstjärnan Dregens egna gitarr, en Epiphone från Gibson! Den 12:e augusti klockan 20:00 spelas en turnering på 24H Poker där vinnaren tar hem den fina trofén som är värd omkring 10 000 SEK! Gitarren är självklart signerad av Dregen.

Dessutom finns som vanligt en bounty på €100 för den som slår ut Dregen ur turneringen.

 

Namn: Win Dregen´s Guitar

Tid: 12:e augusti kl 20:00

Buyin: €5

 

Denna turnering är låst till norden.

 

Ni som inte har konto hos 24hPoker kan skapa det här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och min brorsa tänkte båda denna turnering. Är det tillåtet att spela flera under samma internet?

 

Då det är två olika konton som två olika personer har skapat så är det ingenting rent tekniskt som säger att ni inte kan göra det men det finns vissa regler och restriktioner som jag ber er läsa innan ni spelar.

 

Läs fjärde sektionen i terms and conditions så finns där vissa regler.

Användarvillkor

 

4. Spelare från samma hushåll får inte spela på samma real money bord eller 1 bords turneringar.

6. Poker är ett individuellt spel där spelare spelar för deras egen vinning. Alla typer av samarbeten eller spel tillsammans är strängeligen förbjudet.

9. Det är strängt förbjudet att ge information om din hand innan potten är färdigspelad genom att kommunicera med andra spelare.

 

Så rent teoretiskt vore det inget problem att spela flerbords turneringar från samma hushåll med det får inte finnas något spår av samarbete i spelandet.

 

Hoppas du fick svar på din fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...