noway Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 brukar inte skriva mycket här men höll på att spotta ut nattkaffet nyss.. ja vad säger ni damer o herrar http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3060907/Black-parents-give-birth-to-white-baby.html tror ni frun har vänstrat eller ... för det tror jag har spammats en hel del på facebook om det.. tydligen har de fått nån slags fanklubb på virusvarning och massa support grupper på facebook. thoughts?? fuffens eller verkligen mirakel?? Citera
Aeis Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Pappan "skämtade": Is she mine? haha han är totalhunsad. Hade man varit i hans skor är faderskapstest det första man hade gjort. Citera
devalanteriel Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Får någon mer varning på andra länken om att den vill ta över datorn? Jag klickade nej och kör OS X så jag är inte så orolig, undrar mer om jag borde moderera bort den. Citera
MikeTime Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Får någon mer varning på andra länken om att den vill ta över datorn? Jag klickade nej och kör OS X så jag är inte så orolig, undrar mer om jag borde moderera bort den. Får också en varning på den andra länken. Citera
Cyntax Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Gammal skröna. Det är inte mamman som vänstrat. Pappan har haft en trekant med en annan kvinna och en svart man. Den svarta mannen har först lagt av satsen i musen/3'an och sen skulle den vita mannen göra sitt jobb i samma hål. Men han tvättar inte kuken, utan åker hem och dunkar på frun. Den svarta mannens spermier är snabba jävlar och intar fruns ägg. Citera
Recommended Posts